Her kan vi prøve å samle erfaringer fra gjennomførte THON+ Opplevelser. Sett gjerne noen ord på din opplevelse, også subjektive vurderinger. Forhåpentligvis kan tråden hjelpe både deg og andre å ta gode valg!
Opplevelse: 3-retters italiensk middag på Osteria della Nonna Sted: Oslo (Thon Hotel Rosenkrantz) Krever overnatting: Nei Gjennomført i februar 2025. Satt meny for to personer. Italiensk restaurant hvor vi fikk 4 retter: Antipasti, to pastaretter og en dessert uten at jeg husker nøyaktig hva alle rettene var. Sannsynligvis endrer de på satt meny siden det var 4 og ikke 3 retter. Ingen drikke fulgte med så vi kjøpte en flaske rødt. Gode smaker og jeg følte vi fikk god verdi, verdt rundt 1200-1400 kr kanskje?
Opplevelse: Badstue ved sjøen og 4-retters sharingmeny for to pax Sted: Thon hotel Svolvær Krever overnatting: Nei Gjennomført i april 2025 God verdi for denne opplevelsen. Badstue var digg, vannet var hysterisk kaldt. Sharing menyen varierer i råvarer, men vi var godt fornøyd med det vi fikk. 895,- pp var kjøpspris for denne menyen- i tillegg kosta det 250,- pp for badstue, så takk til Thon for statusmatch og +opplevelse
Opplevelse: Hundekjøring Basecamp Svalbard Sted: Longyearbyen Krever overnatting: Nei Kjøpspris: 2390,- p.p. (10% rabatt som Thon+ medlem) Disclaimer: Tror jeg var siste som fikk booket denne "da den egentlig ikke gjaldt lenger". Ble som over mye strul med booking, men Thon+ "concierge" sto på og fikk ordnet. Gjaldt bare meg som medlem, så måtte betale for at madammen skulle få være med, men med 10% rabatt ble det ikke så galt for en 3-4 timers opplevelse for 2 Firmaet plukket opp feil gjester så vi endte med å "bytte" med firmaet de andre skulle med, men det er ikke Thons feil.
Opplevelse: Massasje hos Squeeze Sted: Thon hotel Trondheim Krever overnatting: Nei Verdi: 1245,- Gjennomført i mai 2025 Hadde lyst på en massasje, ikke forsøkt Squeeze før. Var vel 50 min eller noe deromkring, utført på Sirkus Shopping, kan også velge et par andre lokasjoner i Trondheim. En mer enn god nok massasje!