Dette blir en lang dag. Fikk e-post om Uppgrade denied, men oppgraderingen har gått gjennom, ikke dumt det når man skal rett på halv kveldsvakt rett etter turen. Får vel noen timer i LH F pysj så jeg klarer å holde meg på beina Har fått meg to frokoster og må si at Thai skuffer i forhold til United, spesielt på mat serveringen, noe som ikke kom som noen overraskelse
God kveld/morgen/et-eller-annet fra en overfylt SAS lounge på Chicago O'Hare. Karen i immigrasjonen syntes det var svært rart at jeg bare skulle ha transit når jeg skulle til OSL og kom mes flyet fra CPH. "Isn't a direct flight between Copenhagen and Oslo easier?" Lite viste han at jeg faktisk startet fra OSL og at jeg skal fly tilbake med samme fly via CPH. SK943 leverte varene, satser på at SK944 gjør det samme. Takk gud for at plusgrade gikk gjennom begge veier.
God morgen fra 4H/SK926, for tiden i irsk luftrom. Topp stemning etter et par-tre timer på øyet i SAS-bingen.....og snart er det frokost.
God formiddag fra Trondheim "Stiv og støl som i en lang-lang B-film...." sitat fritt etter DumDumBoys...men stemmer bra etter nok ei helg med beising av hytte Fint blir det også Idag blir det en legetur med minstemann og deretter kanskje en skogstur for å løse opp litt muskler. Ha en strålende mandag
God morgen fra en regntung markagrense i Oslo. Med levering av unge i barnehage beliggende i feil retning fra jobb, forsinket t-bane og en aldri så liten etappe fra t-banestasjonen til kontoret, endte jeg opp med å bruke nesten like lang tid fra utgangsdøren hjemme til jobb i Oslo i dag som jeg pleide å gjøre fra utgangsdøren hjemme på Ensjø til KU på Amager. Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden av pendlerhelvete med andre ord.
God morgen fra Stavanger! I dag går turen til hovedstaden for å gå på kino. Ikke det at vi ikke har kino og moderne kulturtilbud i denne delen av landet, men 70mm festival og visning av Interstellar må jeg få med meg, så klart! Christopher Nolan og Hans Zimmer er en absolutt strålende kombinasjon!
God morgen! Kommet meg til MIA med infant i SAS Business med basinet. Helt topp, super service fra crew! I dag er ser ME day og nå går turen til Hertz for å hente en Corvette Stingray
Tviler men Google 70mm og Oslo. Cinemateket kjører 70mm festival annet hvert år og det er siste dag i dag.
Fornøyd med SAS i dag! Priority boarding på SK4024 og jeg er nå installert i 1D og klar for servering
God mandag folks! Logget inn på min sas-konto nå, og oppdaget kanskje en liten feil? Som man ser ut fra bildet, står det 160 356 poeng (utløper 31 jan 2022). Det er et tall som absolutt ikke stemmer i følge min Eurobonuskonto. Det må vel være feil? Akk nå har jeg ikke så mye på kontoen engang . Flere som har samme feilen ?
God tidlig ettermiddag! SK907 i Plus; mat, sete og drikke leverer, dessverre så skuffer crew. Stappfullt i bussen, men crew burde vise seg. Satser på å punge ut nok for upgrade hjem om 16 dager Ha en fortsatt god dag
Fikk meg is, men utvalget var litt sært Nå har jeg også kommet meg til ARN. Priority boarding funker like dårlig som vanlig her på ARN.
God dag fra Odense! I dag kjøpte jeg en liter Jägermeister til 180 DKK og fikk 288 EB-poeng for det. Danmark <3
Vært sånn i flere dager, den hopper opp og ned som en sprettball. Alt fra et par hundre tusen til et par millioner poeng.