God førsteklasses fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Jørgen, 05. juni 2015.

  1. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Fredag er det og for min del betyr det shortchange, snuing over til dagskift og "jetlag" og lite søvn de neste dagene. Jaja, om en uke er alt dette glemt og jeg er atter hjemme på fire uker fri.

    Ha en fabelaktig helg folkens og ta gjerne en pils for meg også!
     
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Oh, maaaan... Du er like ved Kill Devil Hills. Grompf
     
  3. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Ja hva skal man si? Skulle sittet i Munchen LH F lounge nå før boarding til Dubai. Kansellerte awarden og har vært på Maxbo med henger 3 ganger for å hente materialer til oppussing av et vaskerom som har hatt plutselig vannlekkasje. Livet er urettferdig noen ganger. Nå er det pils for å døyve smerten, men ikke mange for i morgen kl 09.00 står håndverkere på døra. Måtta dere ha en bedre helg en min.
     
    no-backpacker liker dette
  4. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Yeye .. her har USA akkurat slått Holland 4-3 i en episk match ... GO USA !!

    Hvis noen skal med SAS til Roma på morran, vil dere forøvrig få gleden av å fly en Widerøe Q400. #goodtimes
     
  5. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    æhæhæhæ. Du kødder ikke heller. 3 timer og 10 min i Q400. Hoho! DA trenger man virkelig mer enn 3 enheter i alkohol i PLUS.
     
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,784
    Bonuspoeng:
    183
    God fredags natt fra Stavanger. En dag med et sykt kjør på jobb er over, takk og pris.
    Dritet med min arbeidsgiver er st det blir gratis arbeid, for hovedmålet er å overholde AML......
    Vell, straks bingen nå.
    Takk for i dag :)
     

Del denne siden