Fredag er det og for min del betyr det shortchange, snuing over til dagskift og "jetlag" og lite søvn de neste dagene. Jaja, om en uke er alt dette glemt og jeg er atter hjemme på fire uker fri. Ha en fabelaktig helg folkens og ta gjerne en pils for meg også!
Ja hva skal man si? Skulle sittet i Munchen LH F lounge nå før boarding til Dubai. Kansellerte awarden og har vært på Maxbo med henger 3 ganger for å hente materialer til oppussing av et vaskerom som har hatt plutselig vannlekkasje. Livet er urettferdig noen ganger. Nå er det pils for å døyve smerten, men ikke mange for i morgen kl 09.00 står håndverkere på døra. Måtta dere ha en bedre helg en min.
Yeye .. her har USA akkurat slått Holland 4-3 i en episk match ... GO USA !! Hvis noen skal med SAS til Roma på morran, vil dere forøvrig få gleden av å fly en Widerøe Q400. #goodtimes
æhæhæhæ. Du kødder ikke heller. 3 timer og 10 min i Q400. Hoho! DA trenger man virkelig mer enn 3 enheter i alkohol i PLUS.
God fredags natt fra Stavanger. En dag med et sykt kjør på jobb er over, takk og pris. Dritet med min arbeidsgiver er st det blir gratis arbeid, for hovedmålet er å overholde AML...... Vell, straks bingen nå. Takk for i dag