God tirsdag! Ny måned og det betyr gjennomgang av timelister, fakturering og bilagsføring mm. Ergo noen lange kvelder i vente Har lastet opp mye potensielle turer med SAS award denne helgen men har fortsatt ~500k poeng og en haug CT'er igjen. Må vel kanskje se om en finner noe kurante CT destinasjoner hvor det ikke er krav på testing på stedet. @Flyingdutchman Her har både jeg, kone og junior vært slått ut noen dager (forrige uke for oss - nå for junior) med feber, halsvondt og hoste. Vi tester febrilsk men ingen har fått positivt enda. Konklusjon så langt er at det også svirrer influensa rundt om i trondheim.
Der kom melding fra helsenorge at jeg ikke er plaget med ‘manflu’ men faktisk har covid. Jaja, da slipper jeg å ta test før avreise til USA om noen uker.
Mye nyhetskriveri om Play - men her må det vel være mye misvisende titler? Så vidt jeg ser så er jo dette det samme som Icelandair tilbyr med mellomlanding i KEF. Dvs samme prinsipp som SAS og KLM sånn sett (feeding til hub)
«Morn» fra sludd og regn i vest! Ramla inn en mistenkelig mail fra SAS med bekreftet betaling for hjemreisen i vinterferien. Den bonusreisa ble jo betalt i april i fjor? Og, ja, bange anelser ble til virkelighet. SAS har kansellert flyet hjem fra US, splitta familien i 2, der 3 stk reiser hjem søndag og 2 stk mandag… Makan. Sitter og venter på at de skal ringe tilbake…
Der ringte de tilbake, åpna biz-seter på søndagen og familien er igjen samlet. Eneste haken er omvei hjem via BGO…
Føles som en blanding av bakrus (men uten festen i forkant), lett astma samt vanlig influensa. Ikke en optimal kombo men heller ikke så ille som avisene har prøvd å skremme oss med de siste to år. Netflix og HBO brukes om hverandre greit å se på ting som ikke krever noe særlig med hjernekapasitet.
Vel må korrigere deg litt, de siste 2 årene har de hatt rett med at tidligere versjoner av Covid 19 var potensielt dødelig, det er først nå med tilstrekkelig data og studier som tilsier at Omicrap er ufarlig og kan likestilles på nesten samme nivå som influensa, men at den er svært smittsom, gjelder kun for mennesker med friskt immunforsvar(de med redusert immunforsvar er alle sykdommer eventuelt dødelige). God bedring
God kveld fra hovedstaden. Dagen startet på bortekontoret, deretter befaring før man avsluttet arbeidsdagen på hjemmekontoret, så har fått lit av alt i dag altså. Snøen lavet ned når man flyttet seg fra borte til hjemmekontor så da er det vel håp om bedre skiføre igjen og det er jo flott Nyt kvelden folkens
God dag fra isolasjon på soverommet Heldigvis kom nyheten i går om at Norge også går ned til kun 4 dager isolasjon, så kun én dag igjen. Men har et lite spørsmål: Hvis en ikke betaler for setereservasjon hos Norwegian og bookingen er for to pers., hva er sannsynligheten for at vi ikke ender opp sammen når vi får tildelte seter ved check-in? Reisepartneren (i dette tilfellet min søster) er redd for at vi ikke ender opp sammen... Opplevd at Wizz og Ryanair på trass sprer reisefølget ved check-in, men usikker på Norwegian da jeg ikke har flydd med dem på flere år.