Jeg har bodd på Senja i 2 år og øyen kan trygt anbefales ... I Hamn kan man oppleve sørlandsidyll .. Der vi en gang hadde fiskemottak og salting er det nå hotell og rorbuer ...http://www.hamnisenja.no/
God torsdag og hjemreisedag! Dessverre har Equinor forkludret planene mine om å rekke 1545-flyet fra Bergen til Oslo i dag siden de har bestemt at helikopteret inn fra riggen skal ta diverse omveier. Så da blir det Widerøe direkte til Vigra i kveld i stedet for. Jaja, om ikke annet får man benytte ventetiden på BGO til å ta seg ett par pils og glede sg til fire uker fri. Det blir familieferie i Norge i år og det blir helt sikkert bra, men tar gjerne imot litt assistanse fra værgudene de neste ukene! God tur til alle som er på farten og fortsatt god sommer!
Ei eg kjenner måtte prøve det nye teltet – i stua, sjølvsagt. I veke to likna campingforsøket meir på glamping, men stemninga var upåklageleg God tur nordover!
Hallo frå Aust-Finnmark! No skal eg banne i kyrkja, men akkurat i dag lengtar eg ikkje etter bonuspoeng og flyreiser. Med +20 grader på den offisielle målaren (så sommarleg er det ikkje ofte) er eg veldig fornøgd med å vere på bakken. Forhåpentlegvis kan fotografiet under delvis forklåre kvifor: Ha ein nydeleg sommardag, folkens!
God dag fra en steinrøys i Trysil. Nydelig turvær og må sjekke om den lokale butikken har øl til ettermiddagen i solveggen.
Den vesken/posen (fra Calvin Klein), et håndkle og et skinnskrin med masse kremer og greier i (type vareprøve). Valgte «damepakken».
God seintlunsj fra Tallinn; Nå blir det straks hjemreise, tar snarveien via Frankfurt. Altså ikke gitt opp HON helt enda Edit; LH byr ikke på kontraktlounges foreløpig, så holder meg med massene
God ettermiddag fra Oslo! Kom over denne når jeg satt å scrollet på Zalando: https://www.zalando.no/night-addict-boardin-t-shirts-med-print-black-nij22o034-q11.html?size=XL Perfekt for oss her inne, eller hva? Ha en fortsatt fin dag!
God jobbtorsdag fra hovedstaden. Mye regn som egentlig er helt greit for her er det en hektisk innspurt før jeg skal prøve å ta ferie fra neste uke. Tror dessverre ikke jeg kommer i mål med alt, men sånn er det. Rakk å booke en tur i vinterferien, det er litt mer behagelig å få Vibeke til å fikse det enn å ringe Tallinn. Men skjønner jeg har brukt henne mye når hun skriver "skal jeg bruge det Amex kort jeg plejer at bruge?"
God kveld fra hovedstaden. Har sluppet unna regn i dag her, og nå i kveld har det vært varmt og fint i solveggen så ble en blund i solveggen etter middag. I morgen er siste arbeidsdag denne uken, så nå er det virkelig snart helg. Nå skal resten av kvelden brukes på å se litt engelsk fotball i sofaen, helt grei avslutning på torsdagen det Nyt kvelden folkens