God fredag fra kontoret i Sandefjord! Idag er det Fotballtrøyefredag. Men selv om Barnekreftforeningen sin nettside er nede det mulig å gi bidrag via Vipps til 4422. https://www.barnekreftforeningen.no/fotballtroyefredag Ha en fin helg etterhvert!
God ettermiddag! Som de aller fleste her inne vet, så er jeg ikke spesielt opptatt av fotball. Men Barnekreftforeningen står mitt hjerte nært, så i dag har jeg faktisk på meg fotballtrøye. Spesiallaget til ære for vår niese som har kommet seg gjennom 3 år med behandling, og siden sommeren 2025 er kreftfri. Men det blir nok med denne ene dagen ja. Har bestilt meg en flybillett i dag, og tre ulike hotellopphold. Fin fredag! Ha en fin en! Og gi penger til Barnekreftforeningen! (Og spis is)
Det er ikkje mange gangane i mitt syndige liv at eg har trykt "like" på eit bilete av ei Liverpool-drakt, men det gjorde eg altso i dag. Sjølv prøvde eg å finne fram gamle drakter, men dei har eg faktisk ikkje hatt framme sidan eg budde i Trondheim, so fuglane vite kvar dei ligg hen. Eg vil fly. Langt.