Eg håpar. Det ser ut til å bli veldig knapt med F seter i *A-flåten. Det hadde vore kjekt å fått prøvd det.
Endelig fredag! Påskeutflukt har kommet inn i bookingsformer allikevel, på grunn av reiseråd utgår besøk hos svigers, men har i stedet fått bestilt en leilighet på Lillehammer. Så vidt jeg skjønner er det fortsatt innafor. Riktignok ikke helt det samme som opprinnelig planlagt utfukt til Vietnam men i disse dager får en ta det en får.
Påskeferien starter tidlig i år - med flytur fra OSL i dag Går som vanlig til hytta i Tromsø-området selv om ordføreren ikke ønsker noen sørfra på besøk i påsken! Men han kan slappe av - utover et par heftige innkjøp på Kiwi med mye frukt og grønt, og tilsvarende varmegang i Amex ifm besøk polet så holder vi oss unna byen Akkurat nå er det snø & kuling og noen stengte veier i nord, så håper bare vi slipper ufrivillig hotellovernatting.
God fredag fra den arktiske Hovedstaden Her er det blitt overskyet og telefonen sier 1°C Idag skal jeg ta dagen litt som den kommer. Så vi får se hva som skjer. Så dermed ønsker jeg dere alle en flott fredag
God ettermiddag fra 1D på SK344 OSL-TRD. Halvfullt fly, dårlig med servering og ellers er vel alt ok. Blir champagne på Grand Olav i kveld og i morgen kveld, og ellers får man vel bare ta ting som de kommer.
Nei håper da ikke det. Her er en klar til å booke noen reiser bortover i de retninger der, blir en travel påske for meg, finne fram old skills, med bookinger og award hacks
God ettermiddag fra Grenland. Vestfold og Telemark som vi heter nå, "leder" plutselig med landets høyeste R-tall. 1,7. Ordførerene pønsker akkurat nå ut hvilke tiltak innbyggerne må gjennom? Nuvel- fikk bestilt 10 dager i Miami i januar 2022 for kona og meg. Foreløpig bare i Sas pluss. Planen er rett videre til Bahamas fra MIA. Pink sands på Eluthera eller Exuma er målet. Fikk også bestilt en Superior dobbel hos Farris Bad, når de forhåpentligvis åpner igjen i april. Kone har vært flink og fanget store sjøkreps, og handla inn Champis på polet i dag. God helg