Takk for erfaringsrapport! Merkelig at ting faktisk blir håndhevet, pleier ikke å være slik i hjemlandet Men skal ta med en pakke munnbind, alltid kjekt å ha på lur i slike tilfeller.
Huff, hoppe ut av et fly som er fullt brukandes, og alt det der…! Enjoy! Her har man kommet seg på hytta, fyr i peisen og varmen begynner å spre seg. Her er det ikke bobler i glasset men hjemmebrygget øl, og en liten ankerdram. Ganske deilig å høre på «stillheten» av regn som trommer på taket, mens man kryper under pleddet inne. God fredag!
Ah, takk for hjelpen og linken. Jeg tror jeg tar BGO-OSL-BGO på poeng, synes denne turen har kostet meg nok nå.... Skal jo bli spennend å fly LOT, ikke flydd med de før! Xxx.
Ja, men ikke lett å vite om dette gjelder kun gruppeturer, men enig i at det KAN se lovende ut. Ihvertfall for turen i oktober. Jeg skal, som sagt, ta LOT til Tokyo i juli, så det går jo noen fly. Håper jeg.... Xxx.
God fredagskveld fra hovedstaden. En rolig arbeidsdag som inneholdt en tur ut på befaring og som ble avsluttet med fredagskake var fin avslutning på uken. I morgen settes kursen mot fjellet for en liten hyttetur i helgen, skal være med opphavet for å sette opp porter og klargjøre gjerder etter vinteren, blir nok greit det og fint med en fjelltur Nyt fredagskvelden og god helg folkens
Fine fredagsposter her, som alltid. Nå kribler det i reisefoten igjen når jeg hører folk er og skal på tur må jeg si. Her ligger det an til neste langtur til annet kontinent i juli. Jobbdagen i dag bestod av feilsøking av xml-parsing i en SAS jobb. Ikke det enkleste å finne ut av alltid. Skal finnes en XML map et eller annet sted, men problemet her var faktisk encoding av teksten (UTF og ugyldige tegn). Nå blir det litt Eurosport på TV, indisk mat og en col... nei.. tar et glass rødvin tror jeg!