God fredag den 13

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av OttoL, 13. mai 2022.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    Tungt med jobbreise ..

travelislife and Upsaker like this.
  2. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,547
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for erfaringsrapport!
    Merkelig at ting faktisk blir håndhevet, pleier ikke å være slik i hjemlandet :D Men skal ta med en pakke munnbind, alltid kjekt å ha på lur i slike tilfeller.

travelislife liker dette
  3. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    Huff, hoppe ut av et fly som er fullt brukandes, og alt det der…! Enjoy!

Her har man kommet seg på hytta, fyr i peisen og varmen begynner å spre seg. Her er det ikke bobler i glasset men hjemmebrygget øl, og en liten ankerdram. Ganske deilig å høre på «stillheten» av regn som trommer på taket, mens man kryper under pleddet inne. God fredag!

Upsaker, travelislife, holmen and 2 others like this.
  4. no-backpacker

no-backpacker www.lavfodmap.no

Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Ah, takk for hjelpen og linken. Jeg tror jeg tar BGO-OSL-BGO på poeng, synes denne turen har kostet meg nok nå.... :)

Skal jo bli spennend å fly LOT, ikke flydd med de før!

Xxx.

travelislife and Eddie47 like this.
  5. no-backpacker

no-backpacker www.lavfodmap.no

Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, men ikke lett å vite om dette gjelder kun gruppeturer, men enig i at det KAN se lovende ut. Ihvertfall for turen i oktober.

Jeg skal, som sagt, ta LOT til Tokyo i juli, så det går jo noen fly. Håper jeg....

Xxx.

travelislife liker dette
  6. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,028
    Bonuspoeng:
    183
    God fredagskveld fra hovedstaden.
    En rolig arbeidsdag som inneholdt en tur ut på befaring og som ble avsluttet med fredagskake var fin avslutning på uken.
    I morgen settes kursen mot fjellet for en liten hyttetur i helgen, skal være med opphavet for å sette opp porter og klargjøre gjerder etter vinteren, blir nok greit det og fint med en fjelltur :)
    Nyt fredagskvelden og god helg folkens :)

Kristian, Upsaker, Eddie47 and 5 others like this.
  7. travelislife

travelislife Will travel to my last day

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    Fine fredagsposter her, som alltid. Nå kribler det i reisefoten igjen når jeg hører folk er og skal på tur må jeg si. Her ligger det an til neste langtur til annet kontinent i juli.

Jobbdagen i dag bestod av feilsøking av xml-parsing i en SAS jobb. Ikke det enkleste å finne ut av alltid. Skal finnes en XML map et eller annet sted, men problemet her var faktisk encoding av teksten (UTF og ugyldige tegn).

Nå blir det litt Eurosport på TV, indisk mat og en col... nei.. tar et glass rødvin tror jeg!

Kristian, Spielhaug and Upsaker like this.

Del denne siden