SAS rydder i vinterprogrammet, nå renner det inn med SMSer og eposter med endringer på flytider og flytype. To stk er endret fra A350 til A330. Det er vel fordi de kvitter seg med A350'er? På den positive siden, så ble jeg på en tur hjem fra Japan flyttet fra det kjipe SK1474 til et tidligere fly, uten at jeg har bedt om det. Sånt kan man ikke klage på!
Det virker som om de har flyttet A350 fra SFO og LAX til ORD og EWR, så usikker på om de planlegger for færre maskiner i flåten. Endringen til A330 til vestkysten har hendig nok åpnet opp flere seter i A-klasse, noe som passer fint med F&F
God kveld Kommet oss tilbake til Oslo etter en fin bisettelse i vakre Vågå kirke fra år 1627 Nå starter et nytt kapittel uten svigerfar, far og bestefar for oss. That’s Life!
Tidligere har det vært snakk om at SAS har hatt power by the hour-avtaler på A350, om dette fortsatt er tilfelle vil det nok være lønnsomt å ha disse færre timer i lufta.