God middag fra det sørlandske! 11 kalde her på morran. Vi får nyte klarværet før et varslet omslag kommer med ordentlig såpeføre. Ser ut som stabiliseringen av smitte og R-tall ikke tilsier enda strengere reiseregime. Da blir det nok vanlig pendlertur KRS-BGO neste helg. Fikk handlet forholdsvis bra på TTT i går, men er heller ikke blant dem som har fått noe varsel fra KIWI om ekstra jackpot Jaja, får vel legge inn en aksje ( med homeopatisk sjanse) på Eurojackpot i kveld. Går den inn, blir vel bonuspoeng noe en ikke kommer til å tenke så mye på uansett. Rolig dag på gjemmekontoret etter et to dagers Teams-webinar, med en egen presentasjon litt utenfor komfortsonen. Det gikk heldigvis bra, så om litt skal jeg skeie ut med skiskytiing. Ha en fortreffelig fredag!
Tenkte mer på om det var noen andre som var vaksinert først, og du kunne det jo i teorien være både mann og kvinne.
Jeg passet på å fjerne sånne påminnelser, men det gjør det jo ikke noe lettere.. jeg vet godt at det skulle være idag.