God fredag ( kald sådan )

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 15. jan 2021.

  1. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    God middag fra det sørlandske! 11 kalde her på morran. Vi får nyte klarværet før et varslet omslag kommer med ordentlig såpeføre.
    Ser ut som stabiliseringen av smitte og R-tall ikke tilsier enda strengere reiseregime. Da blir det nok vanlig pendlertur KRS-BGO neste helg.

    Fikk handlet forholdsvis bra på TTT i går, men er heller ikke blant dem som har fått noe varsel fra KIWI om ekstra jackpot :(
    Jaja, får vel legge inn en aksje ( med homeopatisk sjanse) på Eurojackpot i kveld. Går den inn, blir vel bonuspoeng noe en ikke kommer til å tenke så mye på uansett:cool:.
    Rolig dag på gjemmekontoret etter et to dagers Teams-webinar, med en egen presentasjon litt utenfor komfortsonen. Det gikk heldigvis bra, så om litt skal jeg skeie ut med skiskytiing.
    Ha en fortreffelig fredag!
     
    drsyk, RoadKing, LN-FHU and 6 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,881
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    :D

    Tenkte mer på om det var noen andre som var vaksinert først, og du kunne det jo i teorien være både mann og kvinne.
     
    LN-FHU liker dette
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,881
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    No offense, men jeg har mer behov for en helsearbeider.. ;)
     
    Eddie47, LN-FHU and Grooo like this.
  4. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,639
    Likes mottatt:
    6,636
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg passet på å fjerne sånne påminnelser, men det gjør det jo ikke noe lettere.. jeg vet godt at det skulle være idag. :(
     
    Eddie47 and LN-FHU like this.

Del denne siden