God fredag morgen fra Taipei Lounge. Her sitter vi med nyervervede rimowa amenity kits og passe døgnville etter 11.5 time i luften fra Istanbul. Heldigvis er vår connection også forsinket så vi kommer videre på vår ferd mot Stillehavet. Ble advart om mye vind, men i 777 blir det vel ikke helt det samme som innenriks hjemme, så var en helt grei nedstigning.
God morgen fra innenriks loungen på OSL. Her skal arbeidsuken avsluttes med møter og befaring i Trondheim. Beregnet meg litt over 1 time fra toget ankom til flyet skulle gå da jeg trodde det skulle være fullt hus av feriereisende her oppe, men fast track funket utmerket, kun 1 person foran meg, så var på plass i loungen bare 12 min etter at toget ankom Så har plutselig fått veldig god tid i loungen denne morgenen. Ha en flott dag enten du skal fly, jobbe eller har ferie
God fredag fra Trondheim Solskinn fra blå himmel, og temperatur på vei opp. Blir en bra dag.....skal se om vi ikke får tatt en pils i kveld også Fornøyd med gårdagens EM-semifinale, ser nå fram til søndagens finale Ha en fortreffelig fredag
God fredag! Sola skinner igjen i Sør og life is good. Fant noe i postkassa fra Sverige som jeg ikke skjønte noe av, men det viste seg å være fra SAS goodie bag som jeg tok for 3 uker siden. Så får man se hva den/de kan brukes til. Ha en god dag, enten du er i lufta, på jorda eller under vann
Her sitter jeg da, og forbanner versjonskontrollsystem, standardsoftware og en haug med biblioteker som ikke vil spille på lag. Ute skinner sola, det er sommer og fredag og nede i bakgården står Harley'n og roper. Vil ikke!!!!!!! Vil ut!!!!!!!
God fredag fra et grått Tromsø! Etter 3 uker i "syden" så hadde jeg nesten glemt hvor godt det var å måtte kle litt på seg for ikke å fryse... Så et bidrag til debatten om 4 kontra 2 hjul fra Morgenbladet:
Første post her i dag! God fredag fra overfylt innenlands lounge på OSL. Ingen pølsefredag eller starter den senere på dagen?
God ettermiddag fra det Skjærgårdske! Heldigvis har været vært bedre i dag enn i går. Dog er det fortsatt ikke noen tropetemperatur. Har vært en snartur i byen på handletur. Det må man tydeligvis slutte med, for det går så utrolig mye penger når man først er i handlemodus. Men nå er det vel snart på tide å tenne grillen. Og kanskje jekke seg en pilsner også? Hvorfor ikke? Det er jo både fredag og ferie. Ikke rart at jeg drikker da...... God helg/sommer/ferie (stryk det som ikke passer) ønskes! PS: Velkommen på forumet til @saetershagen ! Håper vi ser mange flere poster av deg i fremtiden!
God fredag fra et solfylt Trondheim. Siste arbeidsdag gjennomført, det betyr at undertegnede tar en etterlengtet ferie. En liten kald en til pakkingen i kveld, før ferien kickstartes med en tur til Shanghai i morgen. Ha en flott dag videre, forhåpentligvis med sol
God fredag her fra Camden, Maine. Staten med verdens dårligste mobildækning. Lidt af en prøvelse af være så afskåret fra omverdenen når vi ikke er i huset Fire dage med to ekstra unger til låns er overstået. Lidt af en prøvelse når man er vant til kun at have en. Men vi har klaret den med rigelige mængder gaffatape og valium I eftermiddag kommer vores venner tilbage fra BOS og så står den på hummer og gode øl. Men inden da en lille udflugt til Rockland AIrport, hvor vi skal hente dem når de lander med CapeAirs 9 personers Cesna, som flyver ruten fra BOS... Rigtig god weekend til alle....
God fredag fra Oslo, Dagen har gått til full innspurt med revidering av kode og andre nødvendigheter før en to ukers ferie tas. Kjører på med noen fridager i byen, før kursen settes mot sørlandet og senere nordover. Krysser nå fingrene for at gamblerne i Yr.no faktisk klarer å gjøre jobben sin og en solfyllt sørlandsferie. Riktig god helg til alle forumister!
Pølser er om torsdager, også på Arlanda, pølsene i Oslo er de beste .. Fredag er koriandersuppe eller betasuppe, betasuppen er best ...
God fredag fra New Orleans. Virker som om det er litt mildere temperatur i dag. Straksom åker vi ut for å sjekke ut WW2 museet, og så får vi se om ikke det er mulig å finne en hyggelig ølplass utenfor Bourbon St (hvilket er et forbaska høl). Ha en fjong dag