Hepp hepp. Best dag for de som ikke flyr kollektivt, tror jeg. Det lander på Galemoen, men det går treeeeegt innover og det er sikkert en del slots. Mulitiflight-funkjsjonen på FR24 er nyttig i dag. Rekebåten 'Lykken' er inne og kollega TM har sikret meg halvannen liter. Så her skal det virkelig bli fæst med fersk loff, reker og Atlanta-champagne på kveldsvakta. Helgevakt venter - men det er jo greit nok i en helg som er 'ødelagt' likevel.
Goood fredag fra bartebyen I dag er det Fly&Øl , og det kan virke som vi ikke blir særlig mange sjeler....MEN jeg stiller , med tags og godt humør, så håper jeg at så mange som mulig kjenner sin besøkelsestid Helga skal brukes til hytteprosjektet, samt prøvesmake litt juleøl som etter sigende blir bedre jo lenger det står ( hjemmelaget ja...) Ha en flott fredag
Base Oslo West etter at årets første Amerika tur er unnagjort. BA og AA har fraktet meg så og si problemfritt tur/retur The Great State of Texas. På veien har det vært champagne og lounger som seg hør og bør. Det kan jeg kanskje skrive mer om senere, nå må jeg på Meny og få inn noe mat til helgen. America First.
God fredag fra Norges uoffisielle hovedstad. Stramt program i dag med ambisjoner om å rekke både trening, jobbing, vaskemiddelshopping på Spar, tømme ei flaske Champagne og dra på en etterlengtet og lenge forsinket date med min bedre halvdel. Forhåpentligvis rekker vi å stikke innom Work-Work å ta en øl og bomme noen bagtags med @LN-FHU også. En velsignet helg ønskes alle sammen
Framhaldssoga held fram med dag 2. SK 909 partall ved vindu fremste avdeling. En sukess som de sier i utlandet. Nest spørsmål er hvordan komme seg fra EWR til Conrad. Taxi eller Uber.