God fredag fra Sandefjord Her er det grått vær og om noen timer sitter jeg i en bil på vei til Hønefoss hvor helgen skal tilbringes. Ha en flott reise til alle dere som skal til HKG! Og til dere alle andre; ha en God fredag
Og der var det fredag gitt! Må si det er skuffende stille og rolig i gullstua på osl i dag. Er kanskje både litt tidlig og litt sent for at hkg-gjengen inntar posisjonene sine (?) God helg folkens Presisering; stappfullt var det, men helt tyst. Forventer ikke så god oppdragelse fra en champis-jagende hkg gjeng
God Frædda! I dag starter turen: KRS-OSL - SK - C OSL-FRA - LH - C FRA-BKK - TG - F BKK-SIN - TG - C SIN-AKL - SQ - F AKL-SIN - SQ - F SIN-CPH - SQ - F og for å toppe hele kransekaka CPH-KRS - WF - Biz! Kona virker meget fornøyd med ruten. Med 13 timer i Bangkok og 24 timer i Singapore
Nei, satt på flyet til sthlm da jeg skrev presiseringen. Hadde dessverre ikke så god tid på loungen i dag. Riktig god tur! Litt glad jeg rakk et glass muserende før dere inntok loungen og tømte lageret
God fredagskveld frå det austfinnmarkske! No har eg slitt ut pandionkatta, mor og far, så no har eg godteskåla heilt for meg sjølv God tur til HKG for dei som skal dit og god helg til alle andre
God ettermiddag fra NYC! Ufrivillig overnatting på Manhattan kan være ganske så trivelig. CitizenM Bowery kan anbefales for NY-tur. Små rom, men alt er nytt, og man har alt man trenger. Når man ikke hadde tenkt til å reise til NY, så trenger man ikke bruke tid på sightseeing heller.. Har benyttet sjansen til å kjøpe ny telefon, og skal spise lunsj før vi beveger oss mot EWR igjen. Snøen er borte, solen skinner, og da går nok alt litt bedre enn det gjorde i går. God fredag!
God formiddag fra San Diego! Senere i dag går turen ut i Anza-Borrego-ørkenen og første overnatting i Borrego Springs. Skal bruke helga på å krabbe rundt i ørkenlandskapet og kanskje få sett noen kaktuser før turen går videre til Palm Springs. Så krysser jeg fingrene for at Avis legger godviljen til og har en eller to oppgraderinger i vente.