God jul!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 24. des 2018.

1. TElg78

TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

Likes mottatt:
    1,484
    Bonuspoeng:
    113
    God Jul!

Sitter med utsikt over elvedalen med blå himmel. Mora har bakt alt for mange kaker og papa jobber med villsvinslår (glem norsk julemat^^) til festmiddag for oss 4 som feirer i dag. Ingen store gaver, mer familiekos med sønnen som kom ned fra Norge. (Gaver ga jeg meg selv - DJI Osmo Pocket - geniale greia!^^)

Årets siste flytur vil være tilbake til Norge den 30.12. i Eurowings BIZ til TXL og så SAS både bak og fram på bussen.

Kos dere og spis ribbe og pinnekjøtt til dere må betale for overvekt på flyturen. :D

2. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Julebesøk unnagjort og spist noen km. Da kan julefreden senke seg hjemme hos mor og far.

En riktig god jul ønskes alle, både de med og uten bonusfeber :)

3. tfo

tfo Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,216
    Bonuspoeng:
    93
    God Jul. Her blir det pinnekjøtt om en fem timers tid. Er ikke noe reising før i februar, men på en måte blir det litt godt også. Rikelig med tid til å jazze opp forventningene

4. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,649
    Bonuspoeng:
    183
    Og på sjølvaste julaftan runda denne karen 200k opptente EBPs siste 12M og får høgste nivå på Fly Premium. Woohoo!

Earl, Nilsen, braathens safe and 15 others like this.
  5. Palg82

Palg82 Medlem

Likes mottatt:
    258
    Bonuspoeng:
    63
    Her tilbringes julen med late dager på Floridas vestkyst. Vår første amerikanske jul som vi til nå trives veldig bra med. Bryter ikke tradisjonen med ribbe, så spareribs står på menyen i kveld:) God Jul til alle med både høy og lav bonusfeber.

Eddie47, Sonictravel, holmen and 7 others like this.
  6. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,161
    Bonuspoeng:
    113
    Beste julegave der ja.
    God jul til alle

Eddie47, Sonictravel, Palg82 and 6 others like this.
  7. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    God litt ut på dagen!

Stillt og roleg på OSL i dag, virkar som folk stressar mindre enn på fredag.
    LRM_EXPORT_1543971953524480_20181224_120120171.jpeg
    LRM_EXPORT_1543973325525261_20181224_120121543.jpeg

I år er fyrste gongen på 20 år at eg går glipp av kanonprestasjonen til Libuse Safrankova (Tre Nøtter Til Askepott), men med ukesarkiv på tuneren ordnar det seg nok i løpet av kvelden.

Er usikker, blir juleferie på Romerriket i år men Yr melder kaldt heime, kun 5-7 varmegrader, så eg har bedt ein god nabo om å plukke inn det som er av modna tomatar frå terrassen. :)
    (Med middelhavsblod i årane er det greitt å bu i det Hageselskapet kallar klimasone H1.)

Gleðileg jól og velsigna blot alle sammen!

Last edited: 24. des 2018
  8. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    God jul fra de arktiske strøk!

Pinnekjøttet viste seg å ha mugnet, så nå er det plan B som gjelder, en deilig lammestek.

Ellers er det bare å takke for et flott år her på forumet, og vi må huske at det er er fint sted å være selv om det til tider stilles det samme spørsmålet 5 ganger i uken.

God jul!

Eddie47, Are, jgroneng and 3 others like this.
  9. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Stopp pressen!

Tru de sanneleg ikkje at det nye Amex-kortet dukka opp i postkassa i dag? Bonuspoenginnsamlar er kanskje ein av dei beste julegåvene ein kan få! :)

La meg berre få dele ein av mine musikalske favorittar med dykk. Alle har nok eit forhold til Jussi Björling sin versjon av 'O helga natt', men Tore Johansen, éin av karane i The Travelling Strawberries (som m.a. stod bak adventskalenderserien 'The julekalender) syng nett den same songen i Vår Frue kirke i Trondheim kvart år. Og når han har med seg Nidarosdomen pikekor blir det verkeleg flott:

Igjen, ha ein fin-fin julekveld, folkens :)

Earl, Liza, Stuttfeiten and 4 others like this.
  10. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,844
    Bonuspoeng:
    350
    God julaften fra det Romerikske, her står ribba i ovnen, Donald Duck begynner om fire minutter, så da er vi i rute.
    @Stuttfeiten var innom med hyggelig julehilsen forrige kvelden. Hyggelig med langveisfarende IF’ere i bygda i jula.

Ha en flott høytid folkens og tusen takk for alle bidragene deres til å gjøre InsideFlyer til Norges desidert største i sin sjanger. Vi setter stor pris på dere alle.

GOD JUL!!!

Earl, Liza, Stuttfeiten and 7 others like this.
  11. Andyfly

Andyfly Fly me to the moon.

Likes mottatt:
    924
    Bonuspoeng:
    93
    God jul alle IF'ers ! her er pinnekjøttet på gang. Fruen og jeg lader opp til opp tidlig i morgen for årets siste flytur ned til varmen.

Kristian, Stuttfeiten, DanH and 4 others like this.
  12. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,992
    Bonuspoeng:
    113
    God Jul alle InsideFlyers! Håper julefreden har kommet eller er rett rundt hjørnet for alle sammen :)

Kristian, Stuttfeiten, Palg82 and 3 others like this.
  13. chberge

chberge Medlem

Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Riktig god jul! Ligger en flytur pakket inn under treet som jeg gleder meg til å dele ut om noen timer!

14. Beate

Beate Nytt Medlem

Likes mottatt:
    111
    Bonuspoeng:
    33
    God jul fra indre strøk i Nordland, her er det akkurat passe kaldt og snøen drysser fint ned og lager julestemning. Kirka er besøkt, graver har fått lys og julegrøten er fortært. Kaffe, kaker og pakkekaos om ikke så alt for lenge.

Ha en finfin julekveld videre!

15. Nilsen

Nilsen Medlem

Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    God jul og et godt nytt bonusår ;)

jgroneng, Palg82, Eddie47 and 2 others like this.
  16. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    God jul. I år ble det togtur i jula og ikke luft under vingene.

17. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,981
    Bonuspoeng:
    293
    God jul fra opphavet i Østfold. I kveld fikk jeg gitt bort både tur til Edingburgh med Norwegian, Alta i SAS Plus og California i SAS Business, så noen ble fornøyd. Alt betalt med cashpoints og eurobonuspoeng :)

holmen, Liza, Earl and 8 others like this.

Del denne siden