God morgen! Min lørdag er også flyrelevant fordi jeg skal til et nytt land. Siden det bare er én overnatting blir det litt drøyt med Colombia, men lov å drømme seg tilbake
God morgen og 1. nov fra Comfort hotel Runway, hvor jeg sitter å ser bort på rullebanen. Blir morgenflyet til rødnesene opp igjen til AES i dag.
God ettermiddag fra Bangkok. Har lurt litt på hvor de har fått inspirasjonen til ledningsnettet gatelangs her. I dag, på parkvandring, gikk det opp et lys for meg: de er selvfølgelig inspirert av den store læremesteren: naturen. Ha en like inspirert lørdag.
God morgen fra vest i landet, også kjent som solkysten avdeling strilelandet. Her er det godt å være! Godt det er helg
God morgen fra Oslo Absolutt siste sjanse for Fjordkraft sin kampanje med 1000 kroner i sponset strøm gjør helgen enda bedre En liten påminnelse om at den utløper i morgen, du finner den i Invites tråden. https://insideflyer.no/forums/threads/egen-tråd-for-invites.13208/page-16#post-593637 Ha en strålende lørdag alle bonusnisser
God morgon frå Sunnfjord. Madammen er på ny venninetur denne helga. Førre gong var det Oslo, no har dei valgt Bergen som destinasjon. Uten flytur til og med. Jaja. Då blir det å tene heimebonus for meg i helga.
God morgen fra Teeside! Kan meddele til alle som mener det kun er Nordmenn som drikker før klokken 8 på flyplassen at det nok gjelder britene og! Ser frem til å komme meg hjem, og undres over at det kan ta nærmere 8 timer å komme seg fra Teeside til Gardemoen
God formiddag fra Alvdal. Vi er på vei til bartebyen i dag, men valgte å kjøre fremfor å fly. Vet det er å banne i kirka her, men av og til må man høre på sjefen hjemme. God lørdag, alle.
God morgen fra vest! Her er det skikkelig innevær, vinden uler og regnet pisker på ruta. Da er det ekstra godt med en kopp kaffe og drømme seg bort til fjerne land på IF! Alltid gøy å se på de der kråkereirene i Asia. Men så får man som regel strøm, så det funker det også…
God ettermiddag fra BCN. Hjemreisen har startet, og den burde ha vært i morgen, for jeg fant ut at the Hives spiller i Barcelona i dag.... Tabbe. Jaja. Kan melde om at Air France er enda mer ivrige enn SAS til å melde at boarding har startet. Appen plinget for et kvarter siden, "Boarding pågår". Flyet skal gå kl 1805. Og har ennå ikke ankommet fra CDG. Gate blir ikke meldt før om ca 15 minutter. Fikk panikk et øyeblikk, og lurte på om klokken min gikk riktig. Ha en fin en!
God aften fra Stavanger. Her startet dagen med besøk hos datter og barnebarn, og jeg nyyyyter det. Etterpå ble det besøk på arbeidsplassen til eldste avkom før turen gikk til Sola sammen med yngste for vask, innvendig rengjøring og voksing av bilen hennes. På vei hjem ble det kjøpt inn indrefilet som straks går på panna. En middels Amarone er også åpnet. Ha en flott aften