Er dette et rom vi kan ha flaks med å få om vi booker i Beijing via deg en gang i fremtiden? God morgen fra Oslo forresten!
Maten ankommet Burger av kalv, tyttebær og potet mos, den var god. Fersk fanget reker, den var bedre. Appelsin juice med en dæsh alkohol. Den var best. Fra andre etasjen kan man se «ned» på der jeg engang pleide å sitte.
Har en særdeles kort karriere (langt) bak meg i HK stafetten. Løp "Lille Besserud" for BSI II, en gang way back when (da "jeg lå ved Universitetet"). Et høyst sammenrasket 2.-lag, hvor flere kom fra Oslo. Hadde aldri før (eller siden for den del) sett han jeg skulle veksle med. Med andre ord kaos i vekslingen.... Og slett ingen posh restaurant etterpå. Tror aldri vi fikk klarhet i den endelige plasseringen
Ja Det er jo en av de aller største fordelene av å ha OneWorld Emerald status! Du har jo tilgang til alle de flotte F loungene rundt i verden, også når du flyr i Y. Jeg skal 5 uker til Singapore i sommer med familien. Mens jeg er der har jeg bestilt en egen tur til HKG med Cathay i C for 40.000 Avios og 1000 NOK i avgifter. Skal sjekke inn veldig tidlig på veien hjem for å ha masse tid i The Pier og The Wing Her er noen stemningsbilder fra en tidligere tur jeg hadde til HKG og OneWorld F loungene der
God ettermiddag fra Oslo sentrum. Kom akkurat i skade for å bestille to øl til meg selv, men det viser seg at dette nok var lurt siden jeg var tørst etter å ha trålet lekebutikkene i området etter gaver til ungene der hjemme. Kan i alle fall bekrefte at byen er full av folk i treningsklær, men undertegnede er i byen grunnet gårsdagens reunion med gamlejobben. Ett meget hyggelig treff ble det og en ekstra bonus (!) var det at Kullt gir 50 EB poeng per hundrings brukt (og det ble mange av de...) I tillegg fikk jeg gleden av å delta på ett svært godt, bonusrikt og hyggelig samvær med @Stuttfeiten og @Bernd på Sumo på Solli plass i går. Makan til god mat da! Ønsker alle en strålende lørdag og god tur til de som er på reisefot!
Da er vi trygt framme, SAS og kuba helt ok litt sprudlende Flyplassen var liten men overlev bar. Hotellet var over alle forventninger! Ble sendt opp i 8 etasje Og rommet ho ho ho se bildene Ble feil rekkefølge på bildene men etter 5 enheter så er det lov
I utgangspunktet ja, men dette blir så høy profil at diskresjon samt vise til at jeg kommer senere gjør det svært svært vanskelig. Skal ha en prat med min venn GM, før avreise. Har også hatt en titt på suitene et hakk under på 160 kvm. De duger det og. Samt at det er lettere å finne ungene!
God dag fra San Diego. I dag går turen hjem til fedrelandet via San Francisco og København. Igjen så skuffer United og fikk ikke til å sjekke meg inn på SAS-flightene. Bagasjen fikk de derimot sendt til København. Med 50 minutters connection på CPH så går jo ikke det. Blir vel ikke noen Polaris-lounge på meg heller da jeg er uten bording pass helt til gaten åpner og jeg forhåpentlig kan bli sjekket inn. Sånn går nu dagan.
God kveld på Alicante. På en liten snurr men hvem bryr seg vel om det... Ikke 888 kvm rom men ca. 100 her på El Plantio Golf Resort. Kommer kanskje bilder imorgen
Se så, syntes nok jeg kjente meg igjen. Var der for snaue 14d siden. Det var en reportasje.... bl. a. med yours truly for ca en uke siden i BT .
God kveld fra Bodø.... Hyggelig middagsselskap....skal begynne å finne fram konjakken nå...hørte rykter om en Cordon Bleu ....