Nå har dagen kommet!!!!!! 14 dager til min LH F flight. F6 A6 på begge alternativ. 747 2 seter tatt i kabinen. 340 1 sete tatt i kabinen. Hva velger man her...? Frister å ta 747 siden den går til FRA og så hoppe over på MUC ettersom da kommer vi senere frem til OSL.. Men dette har ingenting med lørdag morgen å gjøre.. Ha en fin dag med F bookinger om mulig PS vi kan allerede nå konkludere med at LH ikke slipper F seter kl 00.00 TXL tid...
God morgen fra gull-stua på OSL på vei til KEF! Der har jeg heller aldri vært, så det blir jo spennende Ha en fin dag, med eller uten en vulkan i sikte
Det var visst to seter til som ble tatt før jeg fikk valgt, men det er ok.. Da er reisen i boks, UA F, NH F, OZ F og LH F i den rekkefølgen! Og om noen lurte, jeg fant setet før expertflyer gjorde det.. Her har vi nå en sterk bonusfeber så jeg trenger antakeligvis å medisinere litt i løpet av dagen. Ha en strålende dag
God tur! Jeg er ganske så misunnelig men klarer jo selvsagt å glede meg over at andre bonusjegere får seg en drømmetur!
God formiddag fra C32 på CPH. Akkurat oppgradert til 8F på tur til IAD. Blir fint å få testet det nye servicekonseptet. Blir en uke i Trumpland før turen går hjem. Ha en fin dag!
Hepp, husk at det er morsdag i morgen. Jeg har handlet blomster på interflora, betalt med paypal/amex. Sleng på MOR17 så får du 15% rabatt. Min mor blir takknemlig og jeg er ett skritt nærmere CT og F drømmen. Barn nr 1 skal i bursdag, kino med begge barna i ettermiddag. Aktiviteter for hele familien i morgen, med klassen til barn nr 1. Sånn går nå dagan... Bra jobba @Are det blir nok en topp tur. Jeg håper du lager reisebrev
God lørdag fra SK1460! Passerte akkurat Svinesund, så det er håp om at jeg rekker den siste flybussen hjem til Gjøvik! En fin kveld og helg ønskes!