God lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 24. aug 2019.

  1. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,435
    Likes mottatt:
    12,556
    Bonuspoeng:
    183
    På Geiteryggen flyplass. Kompis skal giftes bort, og noen fant ut det var lurt å hive han ut av et fly som virker..
     
  2. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, en F&F som må brukes. Betalte vel ca 6k+ t/r i plus.
     
    Eddie47 and Misterix like this.
  3. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Barcelona. Her er det sol og fint vær, selv om store deler av dagen tilbringes inne ved pokerbordet. Turen går videre til Madrid med hurtigtog i morgen kveld, med mindre jeg kommer veldig dypt i den siste turneringen som starter om 2 timer.

    Fikk varsel på telefon om innsjekk i morgen på hotellet i Madrid, og gikk inn på Expedia-appen hvor det rett under stod "MAD-FRA om 22 timer". Gikk inn i bestillingen både i app og i nettleseren, og begge viste avreise søndag 25. august. Smånervøs trodde jeg at jeg hadde gått på en bookingblemme, og jeg var allerde i tenkeboksen om det i stedet skulle bli BA A350 MAD-LHR + LHR-OSL for €465 i C. Tok en ekstra sjekk på referansen på LATAM sine sider, og der stod det plutselig mandag 26.

    Noe lettet og nå innsjekket til Frankfurt, selv om BA A350 ville blitt en grei backup. Blir uansett spennende å prøve LATAM sin B787 business. :)

    Ha en fin lørdag!
     
  4. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Og der så jeg reisebrevet ja :D Kos deg på tur!
     
    jgroneng liker dette
  5. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,447
    Likes mottatt:
    29,519
    Bonuspoeng:
    183
    håper du er CP fan
     
  6. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,447
    Likes mottatt:
    29,519
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra LA. Endelig lørdag, mulighet for å sove lenger. Våknet 05:55. Flott.

    Ferdig med frokost for lengst. Resten av dagen blir å gå med til å kjøpe hvitt tøy siden «sommeravslutningen» er ett såkalt white-party, en UBER ned til Santa Monica for rusling og lunch før det forhåpentligvis blir en rolig kveld.

    Enda 4 dager til hjemreise, det er ingen ledige F seter med BA til LHR og ingen upper-deck seter ledige på flighten min. Ser ut for å bli 14D da.
     
    haifinn, Eddie47, Kristian and 3 others like this.
  7. Calling

    Calling Senior Medlem

    Innlegg:
    995
    Likes mottatt:
    8,986
    Bonuspoeng:
    163
    Oppdatering fra Dublin på Vat House Bar. Enda en time til organisert middag....
    20190824_175400.jpg
     
    Eddie47, Kristian, Avixlo and 2 others like this.
  8. tfo

    tfo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    1,212
    Bonuspoeng:
    93
    Det ble faktisk en god lørdag. Forventningene mot 7 åringen barneselskap var som vanlig.... dvs at jeg for hvert år som går skjønner hva muttern måtte igjennom.
    Plutselig syntes min bedre halvdel at vi burde ordne en høstferie til ungene.. og vips så var en tur til LHR i boks.
    I tillegg er det bare 2 mnd igjen til min første CT tur til SYD med TG F. Det blir fort bare to måneder når man bestilte i desember 2018... 24. er en bra dato. Guttungen har bursdag... 2 mnd til CT og 4 mnd til selveste Julaften
     
  9. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Det var ikke det ønskede resultatet i ettermiddag for å si det sånn :(
    Eneste lyspunktet er vel sommervarmen i England så man kan drukne sorgene i øl på balkongen...
     
    Eddie47, Kristian and Avixlo like this.
  10. Wendel

    Wendel Medlem

    Innlegg:
    198
    Likes mottatt:
    511
    Bonuspoeng:
    93
    IMG_20190825_013322_976.jpg God stemning på Lawo :cool:
     
    Stuttfeiten, Calling, Eddie47 and 3 others like this.

Del denne siden