Vet ikke om jeg skal grine, eller le hele veien til bonusbingen ennå Ønsker dere andre en fin fin Lørdag
God morgen fra Gøteborg. Liseberg blir skumlere for hvert år på denne tiden av året. Anbefaler på det sterkeste en tur hit under Halloween. Tusenfryd er ikke i nærheten. Ha en strålende lørdag alle bonusnisser
Morn fra godstolen. Våknet og sto opp uvanlig tidlig i dag. Kaffen er i kroppen og får finne noe frokost. Fruen skal sove ute i skogen i natt, jeg vurderer en natt på et jordbærhotell i Trondheim. Ha en flott lørdag
God morgen fra hovedstaden! Veldig hyggelig kveld med god mat og godt selskap i går (og en god del god drikke også..), og har testet Comfort Børsparken for første gang. De kunne glede meg med stillas-bygging på en lørdags morgen.. Snart en liten shopping-runde, før hjemreise. Ha en fin en!
God formiddag fra SVG. Har akkurat ankommet etter en frisk og kald tur til fots fra gamlekontoret. Der ble det også lett kontorering før jeg satte kursen hit. Turen går til Bergen for en liten tur på by’n med gutta. Blir retur hjem i morgen. Ha en flott lørdag
God formiddag fra familiegleden i Oslobyen. Besøk fra nord lager travel helg. Og litt Curve omsetning.
God lørdagsformiddag fra Oslo. Alt bært på beina noen timer og rukket innom Nomaden. Her ble to stykk Safari-outfits med hatt og hele sulamitten anskaffet. Nå mangler jeg bare en kikkert i snor rundt halsen og en Indiana Jones pisk og så er jeg klar for Afrika på nyåret.