God morgen fra SK 4010! En liten førjulstur til TOS, med retur på tirsdag. Ha en riktig flott lørdag!
Ankommet Wien, alt vel! Dei har julemarked her også vart eg fortald, så då måtte turen heim frå julebord leggast via Wien også. OSL-HAM-CPH-OSL-ARN-OSL-CPH-VIE-CPH-OSL og så heimatt til Vestlandet med Widerøe. Blir ein lang tur, men så var det også eit fantastisk julebord. Sit på flyplassen og ventar på dinnerdaten etter ein fin tur bak i bussen med Austrian. Alois og Florian skyssa oss nedover. Gratis vin og kjeks på økonomi med Austrian (sjølv om Hallstein frå Luksusfellen sikkert hadde krølla øyrene mine etter dette julebordet). Ha ein fin dag alle sammen, håpar ingen står i kø på Ikea!
God ettermiddag fra Oslo. En kjapp tur innom et av hovedstadens handlesentere i morges, tror nok det var lurt av meg å være der når de åpnet for når jeg gikk forbi nå i ettermiddag så det ganske kaotisk ut. Ellers så har dagen bitt tilbragt på Colosseum med å titte på den siste Star Wars filmen, det var god underholdning det. En fin lørdag så langt altså Ha en flott helg og lykke til hvis ettermiddagen skal tilbrings på shopping