God mandag morgen - fra Mauritius

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Storbaba, 29. nov 2021.

  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,897
    Likes mottatt:
    57,522
    Bonuspoeng:
    293
    Du kan bygge Lego! Da har du mange timer med gøy foran deg. Og det skjer innendørs, innenfor dine egne fire vegger. Og den eneste smittefaren som finnes, er din egen familie. :)
     
    Origo, drsyk, Points4Fun and 2 others like this.
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,494
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, Sveits har vært konsekvente på det ganske lenge nå. Er ikkeno sjekk i Sveits(jeg har ikke hatt det enda), men får ikke sjekke inn på OSL uten.
     
    Arvid1410 and Eddie47 like this.
  3. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,494
    Bonuspoeng:
    183
    Tydeligvis, ikke noe å hente i komp. Jeg fikk 2 timers varsel.
     
    drsyk liker dette
  4. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
  5. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,830
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for omtanken.
    Mauritius stenger for S-A pr i dag. Lite turister fra S-A her ift normalen, i alle fall på resorten her fikk jeg jøre i går kveld. Men mange fra Europa. Satser på at alt går som det skal i morgen.
     
    Eddie47 and drsyk like this.
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Høres ut som vi to er veldig enige. Møkk lei for hver Covid alert en får... Høres ut som et reisebrev ifra Cruise verden blir snart skrevet :)
     
    Points4Fun liker dette
  7. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Hei fra Romerike. Akkurat vært hos kommunen for en covidtest i forkant av avreise til MIA på torsdag. Satser på at Biden ikke finner på noen stunts for oss europeere riktig enda. Jeg gleder meg innmari til ei helg i Miami nå
     
    Rscott, Calling, spacecosmos and 7 others like this.
  8. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,176
    Likes mottatt:
    869,683
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra solkysten .... godt vær, men beinkaldt ... -4 i morges og det er kaldt på solkysten. Umulig å åpne skyvevinduene på terrassen så Brann-flagget henger enda (til spott og spe)...
    Først tvang flaggermus viruset oss hjem fra Bali i 2020 ..
    Så hindret Deltavarianten oss til å reise dit vi ville i 2021..
    Nå truer Omikron sånn at vi kanskje ikke kan reise der vi har billetter i 2022 ..

    @drsyk GJØR NOE!
     
    Calling, Maggie, Arvid1410 and 4 others like this.
  9. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Det eneste jeg kan bidra med er å selektere de sykeste av de sykeste til opphold ved Intensiv avdelingen enten på Drammen eller Bærum sykehus :(

    Vi er inn i en smittebom om dagen, da Erna erklært Norges rike for offisielt åpnet, var dette forventet, spørsmålet er bare hvor lenge dette varer, til jul? Må innføre munnbind, avstand og Covid vaksine pass...Eneste som er nyttig i kampen mot Covid:eek:

    Frykt ikke @Eddie47 du rakk å se Bali, vi har blitt kansellert 2 ganger og fikk aldri kommet oss ditt.
     
  10. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,956
    Likes mottatt:
    5,761
    Bonuspoeng:
    183
    God blåmandag fra hjemmekontoret. Nettopp vært på telefonen med SAS og kansellert ukens utflukt til New York i første klasse, da det brått ikke lenger virket så fristende å tilbringe 50 timer på fly/flyplass mens man grubler på hva neste innreiserestriksjon blir.

    Agenten sjekket litt med supervisor og kunne etterhvert tilby tilbakeføring av utgått CT med henvisning til innreiserestriksjoner i Japan, så jeg får i det minste gleden av å planlegge en ny reise før denne løper ut igjen. Forhåpentligvis blir det nye muligheter for Krug og kaviar i 2022 :)

    Jeg sitter fortsatt på hotellbooking og hjemreise fra EWR, så får se hva som dukker opp av mer direkte reiseruter om reiselysten fortsatt er der mot slutten av uken.
     
    Last edited: 29. nov 2021
  11. Nurse82

    Nurse82 EBD, Hilton diamond

    Innlegg:
    459
    Likes mottatt:
    839
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Boston! Har vært ulike steder på USA's østkyst i 2 uker nå. Reiser hjem på onsdag. Føles svært trygt og greit å være her. Påbudt med munnbind noen steder. Det er jo lite smitte her i forhold til hjemme. Det tikker jo inn meldinger fra både den ene og den andre som har fått påvist Covid de siste dagene hjemme i Norge. Men kjenner det er helt greit å reise hjem på onsdag før evt. reiserestriksjoner strammes ytterligere inn :)
     
  12. spacecosmos

    spacecosmos EBD

    Innlegg:
    584
    Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    For en SKIKKELIG blåmandag! Nå har SAS kansellert returen min fra SVG til OSL i kveld også. :eek:o_O:(

    Jaja, får se om de klarer å få meg med på et annet fly nå da. Ellers er jeg stuck i Stavanger. :confused:
     
  13. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,176
    Likes mottatt:
    3,229
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Norges hovedflyplass! Turen går tilbake fra ARN til TRD.

    Jeg håper alle reiseglade her inne husker at innreiseregistrering kreves igjen. Politiet står ved utgangen og sjekker alle.

    Var det forresten noen som snakket om kansellering? Turen min tilbake til OSL i morgen ble kansellert og jeg får nå ta flyet kl 9:35. Jeg har valget mellom midsete eller vindu siste råd. Hva velger man da?
     
    RoadKing, Rscott and Calling like this.
  14. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Sier du det….. Ingen som sjekket noe som helst da vi kom fra CPH til OSL og reiste videre til TRD søndag ettermiddag…
     
    themichael liker dette
  15. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,176
    Likes mottatt:
    3,229
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, det sier jeg o_O. Jeg ble heller ikke sjekket fra ARN i dag, men politiet sjekket folk som ankom i D2. Jeg satt der før det hele ble satt igang og det tok minst en halvtime.

    Nå har jeg forresten sjansen til å sitte her litt lengre...flyet til TRD er 75 minutter forsinket. Utviklingen i SAS er så trist. De siste tre gangene jeg tok SK382 var jeg aldri mindre enn 40 minutter forsinket.
     
  16. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,750
    Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    Var det et spørsmål?
     
  17. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,176
    Likes mottatt:
    869,683
    Bonuspoeng:
    293
  18. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,176
    Likes mottatt:
    3,229
    Bonuspoeng:
    113
    Retorisk spørsmål kanskje :). Det ble selvfølgelig vindu.
     
    Upsaker liker dette
  19. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,712
    Bonuspoeng:
    113
    En god og en dårlig tilbakemelding av Covid-testing i Bergen (Festplassen):
    - Meget raskt svar
    - Utendørs køståing tok like lang tid

    Litt mer seriøst: når folk forlater testkøen så har de/vi et problem! 1/4 registreringsluker var åpen. Stod 1,5t og frøs…(jeg vet, I-lands problem, men kunne vel vært løst bedre).
     
    themichael liker dette
  20. spacecosmos

    spacecosmos EBD

    Innlegg:
    584
    Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    Jadda. :( Tre timer forsinket, mye frem og tilbake og 50,- i matvoucher. Plutselig stiller SAS med dette flyet med avreise kl 23:00. Selvfølgelig ytterligere forsinkelser, men har nå omsider kommet til OSL.

    20211129_230331.jpg

    For en begivenhetsrik dag! o_O
     
    Flyrlavt liker dette

Del denne siden