God mandag morgen (og kanskje søndag kveld fra noen) fra Holiday Inn i Sydney. Fikk sjekket inn før klokken 9 i går, noe som var utrolig godt rett fra flyplassen. Lang men trivelig tur med Thai i F. I dag blir det litt mer sightseeing i Sydney før det senere blir konsert med svenske Opeth i operahuset. Er meldt opptil 37 grader i dag, så ingen fare for frostskader.
G'day ja..! Fortsatt søndags efta her hos meg. Her skal snart mine lokale Dirty Birds i ilden mot Trump-kompis Tom Brady og hans Patriots. Ingen tvil om hvem som er Amerikas favorittlag i dag .. 'Fotballmat' (wings og øl) er klart. Go #dirtybirds
God morgen fra Sydney her også. Sitter i Qantas loungen og venter på flyet til Auckland. God utsikt og god stemning.
God fornøyelse! Digger Opeth! God mandag fra Dubai! Fridag og sløvern. 2 uker til en liten svipptur til TRD. Ha en fin dag!
Endelig mandag! Striskjorte og havrelefse, ny arbeidsveke. Og det er egentlig like greit etter eit veldig trivelig og begivenhetsrikt MR i helga. Fem døgn uten fly før det blir innvielsesfest på Romerriket til helga. Ha ein strålande mandag alle sammen!
God mandag morgen fra Frankfurt. Flytid på 6:40 fra JFK var så altfor lite. Longhaul gjør seg best på 11-13 timer. Da har man tid til å spise middag, se film, drikke seg såpass brisen at man sovner i 5-6 timer for til slutt å våkne litt til før landing. Sete 7F på LH860 mot Oslo venter om noen timer, og det blir nok en brå overgang fra 2A på LH401. Vindussete begge to, men der stopper og likhetene En reality check har jeg helt sikkert godt av. I mellomtiden er ikke First Class Terminal det verste stedet å slå ihjel litt tid
God morgen fra hovedstaden. Her var man usedvanlig tidlig ute av døra takket være FTF-jakt for de som vet hva det er. Ellers er det kun 2 uker igjen til Den Store Reisen, da blir det F for alle p(o)enga. Ha en strålende uke med blanke ark og flere poeng
God morgen fra Norges uoffisielle hovedstad. Fortsatt noe redusert etter helgas utskeielser, men moro var det Nå venter ei uke med beinhard jobbing!
God morgon frå Hurtigruta på veg frå VDS til KKN. Av og til må ein prøve andre transportmiddel enn fly. KKN-OSL-BGO står etterkvart for tur. Ha ein fin dag!
Wow for en kamp i natt! For en kamp! Amerikansk fotball er fantastisk! Ikke rart denne idretten er på full fart frem i Norge. Det er snart nyttårsaften for meg. Det er den dagen da BA Tier-året starter.
Opeth i Operahuset i Sydney blir aldri feil. Har stor sans for det de gjorde i samarbeid med Steven Wilson for halvannet tiår tilbake.
Akkurat landet i Trondheim og kapteinen takket for turen til "Deres Majestet". Dere som reiser mye, hvor ofte høerer dere dette/hvor vanlog er det? Kan ikke huske å ha lagt merke til det før. Går ut i fra at personer som omtales slik alltid sitter helt foran?
Standard prosedyre når kongelige er på flyet. Plassen er normalt helt foran, gjerne to rader omringet av halve PST. Hadde du booket plass foran i balja, ditt problem, du skal bak.
Dårlig ettermiddag fra Trondheim... Hjemme og helt nedsylta i feber og forkjølelse...håper det er over raskt. Ha en mye bedre dag enn meg
Ikke bra @LN-FHU - ønsker deg god bedring! Ingenting som er så vondt som manflu! I dag tenkte jeg at jeg skulle dele noen bilder fra en av arbeidsoppgavene mine i går. Jeg var en tur i boretårnet for å sjekke noen greier og da passet det jo fint at man hadde med seg ett kamera. Dette er riggen jeg er på. Her ser man bl.a. cantilever, deler av main deck, boligkvarter og helidekk. Dette er nærmeste nabo til Ivar Aasen; Edvard Grieg. Nesten helt ny plattform det også. Dette er flotellet Safe Zephyrus med rundt 400 sengeplasser som har ligget her på Ivar Aasen i noen måneder, men som nå er ferdig her. Dette er en del av selve Ivar Aasen plattformen. Egentlig en ganske liten plattform og enda mindre virker den jo fra denne vinkelen. Og dette er boretårnet vårt som jeg tok de andre bildene fra. Ha en fin-fin dag!
Har bestandig lurt på hvilke idioter som klarer å fylle bensin på dieselbiler. I dag så jeg en. I speilet Koster fire lapper Drittdag
God eftan fra ett dieselfritt California. Skikkelig drittvær i dag med stiv kuling og pissregn. Full fart med alt for mye å gjøre. Godt det bare er mandag Ha en flott uke.
Jeg også, har gjort det altså , ble heldigvis ikke fullt så dyrt. Men det var fort gjort, tankene var et helt annet sted . Men ja, jeg fortjener stemplet idiot for det.