God føremiddag frå Sunnfjord. Då har madammen har avlyst haustens planlagte Asiatur, so no begynner eg å gå tom for unnskyldningar for ikkje å vere med til Hong Kong. Eg synst eg overhørte nokon på Sumo sist veke som skulle fly med Qatar? Det fristar å prøve.
God formiddag fra Blindern, sitter og forberede til neste forelesning om 1 time og der skal jeg litt dagdrømme om hvordan inaugural flight SK943 gjennomføres selv om jeg blir ikke med. For da forelesning handler om Hume i Exphil , om hva jeg vet er sann (les: eksistens) : SAS A359 gjennomføres imorgen og T-20! til GDN
Endelig tilbake på solkysten, alt som før forrige ukes store utflukt .. Sykt barnebarn og derav barnevakt .. 5 år og dermed pratsom og det går på innpust og utpust .. Har etablert kontakt med vår alles Vibeke, ønsket å unngå TPE i mars pga Corona og vil hoppe av BR076 i BKK ... B777-300 Hun har forslått å endre EVA AMS-BKK-TPE til TG923 FRA-BKK ... A350-900 Hva tenker dere? Solkysten i dag:
God formiddag fra hovedstaden og T-banen i retning vestli men vi skal av lenge før fordi kameraten min må på forelesning og jeg skal surre litt rundt i Oslo før det blir SK4424 senere idag. Så ha en flott mandag alle sammen
Solkysten leverer.... regn, som den egentlig skal ( hilsen gretten Sørlending) Men litt strøtanker omkring corona-V-frykt. Jeg er egentlig ikke sikker på om det er noe særlig mere risiko å dra til TPE enn BKK. Uten at jeg VET det ( og jeg har heller ikke Googlet), vil jeg nesten tro at trafikken av fastlandskinesere til BKK er betydelig større enn til TPE.
Og der har jeg googlet som jeg skulle ha gjort før jeg plasserte foten godt i min egen munn. https://www.forbes.com/sites/ralphj...rcome-chinas-ban-on-82000-tourists-per-month/ m.a.o. solid trafikk til og fra Kina.
Dagen går mot slutten, og SK958 har tatt av fra Miami. Swiss F tøfler, SAS C strømper, Thai F pysj og SAS bobler Full kabin!