God ettermiddag fra sete 12D i Silverkris-loungen på LHR! Er (dessverre) kun på vei mot OSL, men med Eddie og Jerry som selskap er humøret likevel på topp! Tanken om at det nå blir en 4-dagers uke før helg hjelper også på... Skål!
God kveld frå Grannelandet Int'l Airport (ARN). Her slit vi med ein kraftig jetlag etter flytur austover fredag og barnedåp lørdag med påfølgande tapas og vin (og Hendrick's til 07 neste morgon). No kan formen heldigvis berre bli betre. Eg tek imot støtte og trøst i gullkantina på OSL mellom 20:00 og 21:30. Ha ein fin kveld alle sammen!
Rimelig sikker på at det kan bli et lite sjokk å seile inn til Bahamas med RCCL Symphony of the Seas etter Dorians herjinger.
God kveld fra hovedstaden. Første dag på jobb etter ferien.. innboksen var verre enn jeg hadde trodd, godt over 1500 uleste eposter. "Heldigvis" veldig mange automatiske infomailer som kunne slettes raskt, så har vel slettet over 1000 eposter i dag I morgen må jeg dermed begynne å lese/se over de resterende epostene som ikke bare kan slettes så har vel litt å bruke morgendagen på også Bare 12 dager til neste flytur heldigvis... GT kan nok funke, ellers så hjelper det alltid for meg med litt godt drikke fra det skotske høylandet
Champagne inneheld ikkje kinin. Kinin og D-vitamin er det beste du kan innta. Så, for å overleve treng vi: Sommar, sol og damer nesten utan kle (D-vitamin). Gin/Tonic (kinin). Musserande vin/gåselever/kamskjell (Omega-3). Og no stengjer gullkantina. På tide å surre seg gjennom tollen.
På de siste cruisene har den ikke gått dit. Flere av de andre gjør det, men har ikke sjekket fremover. Nassau har vært eneste Bahamas destinasjonen for denne skuta
2. Juli fikk jeg nå mail om ruteendring fra Labadee, Haiti til CocoCay. Men akkurat nå reiser ingen dit.
Ahhhhhh så det var det som var baktanken med en GT, da vil jeg foreslå følgende: 1 GT og deretter 3 Sprudlende. SKÅL for god helse + Punkt 1(selvforklarende)