Egentlig er det langt ut på dagen! Plutselig er jeg kommet inn i billetteringskøen også, der har jeg aldri vært før. Gjorde noen tilpasninger på reise til Canada torsdag kveld og reisen ligger i appen, men jeg får jo ikke valgt seter og nå er 1D blitt opptatt! Kan jeg få diamanttelefonen til å flytte(kaste) okkupantene bakover? Godt vær på solkysten
God formiddag! I dag skal jeg rydde litt, fylle pickup'en, kjøre på dynga, og så drikke øl fordi jeg har vært flink. Ha en fin en!
God morgen fra Gol Smiles loungen på GIG. Her blir det debut i biz med oneworld og BA til EZE, takk til @mats184 for poengkjøp som sørger for ordentlig overfart.
God formiddag! Da skulle man egentlig vært på et fly til Bergen for å sikre status hos Norwegian i et år til. Men slik ble det ikke. Etter noen glass rødvin i går kveld fant jeg ut at det var mye mer fristende å sove lenge i dag. Buss for tog mellom Drammen og Asker var tungen på vektskålen. Og så har jeg jo veldig mye bedre kaffe her hjemme enn i luften. De 2000 kronene for billetten får bli sunk cost. Livet er herlig i godstolen Ha en fin lørdag!
God formiddag fra Oslos ytre randsone! Snublet akkurat over Widerøes tilsvar til SAS sin nye reklamefilm. Jeg tror noen har hatt det gøy på jobb: Ekstrapoeng for Sundquist
God ettermiddag fra SAS kantina på OSL. Etter gårsdagens julebord ble beina slått i dørken først ved 9 tiden i morges, men rakk da frokosten. Nå går ferden videre til neste julebord. Foreløpig går det bare i vann her slik at levra får hvile seg litt mellom slagene. Ha en glitters lørdag
Hilser fra skogkanten, øst i Oslo. Her er dagens mosjon i marka akkurat over, og kanelbollen på Mariholtet ga plenty med energi til å komme seg helt hjem. Og akkurat idet man knyttet av seg skoene, pep vaskemaskinen og varslet om at den også var i mål. Dagens to gjøremål er dermed i boks, så nå skal det kun slappes av resten av dagen. Det kan man like. Nyt lørdagen!
God ettermiddag fra LHR: Her er det fin utsikt fra Cathay loungen for planespotting og champagne, sammen med @Points4Fun …
God morgon(ettermiddag) frå Chicago. Her ventar byvandring og shopping før vi svingar ut til O'Hare om nokre timar. Nyheitene er fulle av flykaos her borte, men endå er det kun Domestic. SAS har SE-RSC på veg for å hente oss, så vi satsar på retur som planlagt etter nokre timar i Delta-loungen.
God lørdagskveld fra nordvest. Har brukt dagen på å vaske og skifte vann på spabadet utendørs. I tillegg har jeg forsøkt å søke litt etter flybilletter som definitivt ikke har blitt så enkelt. Var det ikke Aron som var bekymret over økning av Eurobonus gjelden i SAS. Blir vel ikke noe mindre nå. Noen styrkedråper fra SAS glasset mitt som jeg fikk på SK950 fra YYZ. JA, jeg spurte faktisk purser pent om dette