God morgen, det er mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 08. sept 2025.

1. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,475
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sofaen hvor kaffe nytes med utsikt mot Chaophraya river like sør for Ayutthaia. Elven går høyt nå etter kraftige regnbyger gjennom flere kvelder samt høy tilførsel fra nordlige områder. Frykter en må vasse for å komme til bilen :eek:
    Ellers for det meste skyet og 26°C for øyeblikket.
    Ha en nydelig uke :cool:

IMG_5958.jpeg

Calling, Flymunda, Rscott and 12 others like this.
  2. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,317
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Seattle!
    Har har jeg røsket i jetlaggen og kommet meg ut.
    Space Needle - check
    Lukes Lobster - check
    Monorail - check
    Øl ved Pikes market - check
    IMG_9451.jpeg

Calling, Flymunda, Rscott and 15 others like this.
  3. Bonusduk

Bonusduk EBD

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oljehovedstaden.
    Turen går til BGO og jeg har akkurat tredd kroppen ned i 17D på det som må være en ny Embraer..
    Men hva i huleste? Skulle denne vært levert til Ryanair eller Easyjet?

Jeg har flydd flere av disse kokevaskede A320 aka Embraer 190/195 den siste uken, men denne her har charter konfigurasjon. Jeg håper virkelig ikke dette representerer de nye kjøpene SAS har gjort av denne typen fly:eek:

NULL beinplass..!:(

(Hvor er bildefunksjonen blitt av? får bare valg om ”fil” som blir et vedlegg)

Attached Files:

4. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,692
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Kastrup.
    Solen skinner og SK1462 er straks klar for avgang til Gardermoen.
    Aldri feil å starte uken med en flytur, satser på SK får oss til Oslo i rute så man kommer seg på kontoret i tider til dagens første møter!

Nyt mandagen folkens :)

5. Sykkelthor

Sykkelthor Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,228
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Ruters røde! Står og tripper mens jeg venter på at CT-telefonen skal åpne så jeg kan få inn en ny endring og i samme slengen nok en gang purre opp og minne dem på at hvis de ikke snart billetterer endringen jeg gjorde for snart 14 dager siden så slippes billettene løs igjen :rolleyes:

Hadde ellers planlagt å bruke Strawberrys tilbud på 2-for-1 frokost på Sommerro i morges, men det må bookes på forhånd og første ledige dato var langt forbi påsken 2026, så da ble det en kopp kaffe hjemme i stedet gitt. Men men, det er jo en håndfull kalorier spart :D

Calling, Flymunda, Rscott and 10 others like this.
  6. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,519
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret.

Solen skinner og kaffen smaker, det er en god start på uken. Og endelig er det en uke hvor man skal få fløyet litt, må bare gjennom en håndfull arbeidsdager først.

Ha en fin mandag og godt valg!

Last edited: 08. sept 2025
  7. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    5,718
    Bonuspoeng:
    183
    SE-RSR startet livet for 14 år siden for Air Europa Express, fire slike har vært drevet av SAS Link siden 2023. Forhåpentligvis blir ev. nye maskiner litt bedre.

Ang. bilde så er nok filen på din antakelig nye mobil for store. Du må finne et valg for å lagre eller laste opp i mindre filstørrelse.

Calling, Flymunda, Wiolenze and 11 others like this.
  8. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,299
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

Travle tider. Vi har svømt og vi har stemt. Snart skal vi ha sprøyte mot Helvetesild. Dyre greier, 6% av en CT for to personer! Men fastlegen var klar: Dette vil du ikke ha!

Ha en frisk og fin dag.

9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,769
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten, den andre solkysten sør i EU!
    Kaffe magemedisin på terrassen og funderer på hva dagen skal bringe og ikke minst, hvem skal forvalte den norske pengebingen de neste 4 årene?
    Blir det Jonas som skal holde styr på lollipopgjengen eller er det Erna som må ut i spagaten for å få samlet gjengen.
    Eller er det hun andre ..,

Ellers går dagene her i syden med til å gjøre enda mindre en vi gjør hjemme og det derfor godt at det er helg .. IMG_0326.jpeg

10. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,769
    Bonuspoeng:
    293
    Helvetesild er ikke godt!
    Vondt som F

Spielhaug and obay like this.
  11. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen (formiddag?) fra hjemmekontoret.
    Eposter sendes ut i et forrykende tempo, og det er masse arbeid som er krysset av fra listen allerede. Masse store møter denne og neste uke, så jeg må få unna arbeid som ikke kan gjøres mens man sitter i møte.

I natt fikk jeg epost fra SAS med pdf på en bonusbillett som jeg bestilte for noen uker siden. Ingen info om hvorfor. (Jeg fikk pdf da jeg bestilte også)
    Det viser seg at det er 5 minutter endring på en Air France-flight.
    Det hadde vært fint med *litt* mer informasjon..

Prøver fortsatt å skjønne når ny periode hos Radisson Rewards faktisk starter. Hos meg er det blitt september, men det har det tydeligvis ikke hos Radisson.
    upload_2025-9-8_9-8-14.png

Sendte dem en henvendelse, med info om at det er jo ingen vits å booke nye hotellrom hos dem før jeg vet om de teller for ny periode. Det blir spennende å se hva de svarer.

Snart en pause i jobbingen, så jeg kan ringe SAS for en justering av en egotrip. (Forhåpentligvis, ellers faller turen helt sammen)

Må også ringe Avis for å avbestille en leiebil, for det er ikke mulig å få til på nett. Booket gjennom SAS, men der går det ikke an å finne frem lenger, sånn som det var mulig å gjøre tidligere.

Ha en fin en!

12. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,996
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen og god tur.

Noen har kjøpt feil billetter til meg, så i mangel av lounge ble det frokost på Scandic Oslo City. Nå er det straks på tiden med en runde gjennom slow track.

K

Wiolenze, Calling, Rscott and 7 others like this.
  13. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,786
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra innenfor ring 2. Kan ikke huske sist jeg fløy en søndag ettermiddag fra BGO, men det glade kaos og som vanlig ikke full guffe i sikkerhetsslusene.

Morsom liten flysak på BGO i går. Satt et crew fra Sunclass rett foran oss på BGO i går, antar de hadde flydd SVG-RHO-BGO. ALLE satt med mobil, ikke en eneste som snakket med hverandre. Så kom pilotene og bare "ja her var det en sosial gjeng", hvorpå ingen svarte. Åpenbart at de i kabinen trengte tid til å stenge verden ute etter å ha flydd chartergjester til og fra Rhodos :D

Jaja, ha det kjekt. :) Mordor og scandic nidelven neste flytur, men heldigvis ikke før slutten av neste uke

Wiolenze, Flymunda, Calling and 9 others like this.
  14. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,479
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Oslo, første møte for uken unnagjort og snart inn i neste. Men rekker en liten avsporing og en kopp kaffe først.

Ingen morsomme utflukter planlagt i nær eller fjern fremtid, men fikk satt meg opp på loddtrekningen for kanskje å få kode til å om mulig stille seg i kø for å prøve å kjøpe Radiohead billetter når disse slippes på fredag, så om alle stjerner stiller seg i rett vinkel kan det hende det må planlegges en tur for dette mellom nå og jul.

Wiolenze, Flymunda, Calling and 8 others like this.
  15. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,269
    Bonuspoeng:
    163
    God mandags morgen fra nordvest. Sitter å booker service til begge bilene våre så i dag ser jeg pengene ryke ut. Kunne heller tenkt meg å bruke de på flybilletter. Får håpe de tar Amex.

T-2 til CPH i SAS GO.

Flymunda, Calling, Ruby and 7 others like this.
  16. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,769
    Bonuspoeng:
    293
    Valgsending på fransk TV .. France24
    IMG_0329.jpeg

Upsaker, Calling and Ololsen like this.
  17. livinspeed

livinspeed Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,338
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra valgvake på hjemmekontor, dette blir spennende. Ikke rent ofte jeg deltar i disse trådene, men måtte nesten bidra når jeg i dag morges møtte på det som vel må kunne sies å være Vestfolds største Berlin-flyplass-patriot, hvor mange tur/retur fra Torp kunne vedkommende fått for prisen av skiltet?:p

Eddie47, Ruby, Calling and 8 others like this.
  18. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Terranea, spasertur unnagjort med knekt tå.

Nå blir det chilling ved bassengkanten fram til middag i kveldinga;
    IMG_5862.jpeg

Eddie47, Ruby, Calling and 8 others like this.

Del denne siden