God formiddag fra Island. På vei til å lande her før skjema etter et par timers tur fra Oslo. Planen er å hente ut en bil og se en foss eller to, samt et DC-3-vrak fra 70-tallet.
2000 pr natt finner du ikke rart for i den bydelen.... Jeg bodde noen netter på Mondrian i West Hollywood og det var helt supert. Kult hotell med komfortable rom og flott beliggenhet for en rusletur til stjernegata
La merke til det ja... kronekursen er jo helt horribel i tillegg. Mondrian er 4500 per natt den aktuelle helgen, det er litt i overkant. Men fant en del kandidater som ligger på 2-2,5kNOK per natt, får ta en nærmere titt når jeg er ferdig på jobb
God formiddag fra EWR. Vi rakk å komme oss ut i tide fra Miami før de store kanselleringene begynte, men det resulterte i at vi måtte opp alt for tidlig . Opplevde ganske heftige vindkast på takeoff . Snart på vei hjem til Norge . Bare vente 4 timer før innsjekk til sas åpner. Det er fremdeles kl 14 ish de åpner right?
Det er nok enklest å legge på en leg ORD-LAS med United hvis du finner noe ledig på dine datoer. Ellers er det mye ledig i SAS plus til både LAX og SFO i november fra Skandinavia. Fly fra LAX til LAS kostet 119 $ i "first", med Alaskan. Vi reiser nå om 6 dager. Husk November er kald også i Vegas- mange hotell har stengt pool for sesongen. Og dollaren er all time high- finfint for vinnende gamblere.
Det er sikkert over 20 år siden jeg sist var ute på «byen» på lille lørdag. Men i dag ble jeg invitert ut av Konemor i anledning min 45 årsdag. Den skulle egentlig blitt holdt på MBS i SIN, men har fått en veldig god erstatning her Bra jeg har gitt meg selv fri i morgen.
God kveld! Må bare dele noe jeg oppdaget i dag da jeg startet årets julegaveshopping på nett. På rituals.com. får man 100 eurobonus poeng per 100-lapp man handler for, det synes jeg er en bra deal + at de tar Amex. Man legger inn eurobonusnummer når man betaler. https://scandinaviantraveler.com/no/livsstil/tjen-poeng-mens-du-shopper
sitter fremdeles å sikler på tur. F&F gir ikke mange muligheter føler jeg, og prisene er generelt ikke topp. Salget til TAP er noe mer fristende, men flytidene og nødvendigheten av overnattinger i lisboa i 7 timer hver vei ødelegger litt av moroa når man har begrensede antall dager. Ellers er jo ponta delgada vært nevnt som en god kandidat noen ganger her inne. what to do... MR og lounge-run til LHR anyone?
Jeg vurderer selv en tur til Ponta delgada selv. Ser at det finnes enkelte alternativer med reise torsdag kveld/fredag fra OSL og hjemme igjen på søndag. Får se hva det blir for min del