God formiddag fra hovedstaden Oppdaget til min skrekk at jeg hadde misset Friends & Familiy. Halve arbeidsdagen har så langt gått med til å finne div. billetter. New York i februar er på planen, men også en lounge safari til LHR på tirsdag 3/12 eller der omkring. Noen som er med?
God ettermiddag fra Trondheim Overlevde ( såvidt ) Elvegris -tour 2019 , men er noget sliten og litt stiv i padlemuskulaturen ( har jo ikke padlet siden 1988...) Nå teller man til neste tur, som blir Køben med opphavet og svigers. Ha en nydelig mandag
Ingen kompiser du kan dra på guttetur til Chicago eller lignende med..? Det må det vel være lov til en sjelden gang, selv i en aktiv småbarnsperiode.. Så får du heller sende konsernsjefen på en tilsvarende jentetur også?
God ettermiddag. Her klargjøres det for OSL-ARN-LAX-SFO til Onsdagen. OSL-ARN-Lax booket i SAS C med Flypremium og United videre på seperat billett. 1 ukes roadtrip i Vest blir ikke dumt nå som kulden er meldt her hjemme. Har nå under 10k igjen til opptjening av årets CT, vil nok si at AMEX blir brukt hyppig der borte tross dårlig vekslingskurs.
God morgen fra Chicago og Radisson Blu Aqua Hotel! Endelig ga Platinum statusen uttelling - ble oppgradert til Ambassador Suite. Varmt her i dag og det er ventet å bli 30 grader, så det er deilig å tilbringe tiden ute ved bassenget.
Liten update, bilder sier vel alt, var en liten tur ut for lunch! Den smake helt ok, hverken mer eller mindre, mett kan en trygd si, nå trygd framme på hotellet igjen. Mojito’n den var dagens beste Nei sandkasse slottet var ikke oss God dag videre
God kveld fra hovedstaden. Er kaldt ute så varmer godt opp sofaen før jeg skal slite meg ut med 5000m. Vi går vel for gull, gjør vi ikke?