Om en time blir vi hentet på hotellet og kjørt til Hua Hin .. det blir spennende med nytt hotell og nye muligheter. ThaiHappyTaxi har levert så langt .. Godt det er helg
God morgen fra gullstua på OSL. Etterpå går ferden til ALC og en tur på hytta. Veldig stille i loungen nå på morran, så det er en fin start på dagen. Ha en topp dag alle sammen
God morgen fra AES! Gårsdagens flyvning hjem ble kansellert pga mannskapsmangel, så da ble det nok en natt på Brosundet før jeg når forsøker å komme meg hjem igjen. Det er tidlig å stå opp 04:30 … Ha en flott lille-lørdag!
God morgon frå det austfinnmarkske! Ute er det tørr snø, vindstille og eit par kuldegrader. Inne er det ro og fred som herskar. Måtte alle få ein brillefin dag!
God morgen! T-21 Vinterferien og Florida, som det gledes til sol og varme. Ha en fin onsdag alle IF-ere
God morgen fra 20-bussen på vei til jobb. Fikk et hyggelig brev fra Anko i posten i går. Ha en finfin dag!
God lunch fra Bangkok! Her tar man en pust i bakken, i overraskende behagelige temperaturforhold. Skal ikke mange sekundmeter vind til, før sightseeing blir adskillig mer overkommelig for en nordboer. Hjelper på luftkvaliteten gjør det også. Hva the beauty and the beast rett foran meg synes, se det rakk jeg ikke å spørre om. God lillelørdag, om det reises eller drømmes!
God morgen fra Sølvbyen. I dag starter Glogerfestspillene i Norges vakreste barokkirke. I tillegg starter Sølvbyens markering og feiring av Christian Kvarts besøk oppi åsen hvor han erklærte at "der skal byen ligge". Og slik ble det. God onsdag!
God morgon frå ein busstasjon i Sunnfjord. I dag skal det fykast og Trondheim er målet. Par dagar med seminar der før retur på fredag. Ha ein flott dag!
God morgen fra Oslo. Hverdagen kaller og første møte er alt gjennomført, litt sliten og trøtt etter seks dager hektisk reise frem og tilbake i Rwanda og Uganda, men det er det definitivt verdt. For noen opplevelser!
God morgen fra MBT. Litt hjemmekontor før det bærs mot OSL og tur til Madrid med BA via London. Synd å si det men litt lei av FCT/FCL hos LH, men hovedsaklig det triste tilbudet ombord på short så greit med litt BA noen dagen.
God morgen fra kontoret. T- 2 kun for å si gratuler til Trumpenissen med seier`n og litt Clubbing i Ritz Carlton D.C. Ha en super dag i luften som på bakken. T-13 litt Clubbing hos Cathay F og AA F på LHR T-x(gidder ikke regne ut) Venter det litt F med OW, det blir en uber fantastisk helg tur, der vi skal kjøre sammenligning med LH F så får vi også testkjørt hvor BA legger listen med deres Concorde room, service i luften som på bakken med mer
God formiddag fra kontoret på Lysaker. Godt fornøyd med dagen, i dag ble det sluppet bonusbilletter til dagen vi har planlagt å reise i sommer. Hver dag har det blitt sluppet 2 i business og 4 i økonomi, så jeg hadde tenkt og trodd at ungene skulle fly økonomi. Men etter jeg hadde bestilt de to første var det fremdeles mulig å bestille to nye i business, så det blir en hyggelig overraskelse for de i sommer. Tipper det var en feil fra SAS at det ikke ble oppdatert fort nok, men jeg har fått bekreftelser på mail og fått valgt seter så de kan bare prøve seg på å trekke de tilbake! Nå gjenstår den morsomme delen: Å planlegge hvor neste legs på flyturen blir og hvilke nye land man skal ende opp med å besøke. God onsdag!
God morgon frå Florøida. Godt å vere attende på kontoret etter ei vekes fri og to dagar med heimekontor og austlandsveir.
God morgen fra FCL i München. Jeg er ikke lei av denne ennå, det har bare blitt tre besøk her siste året. ("Snik"-skryt) Etter god natts søvn er jeg klar for å reise litt videre. Ha en finfin dag! Det skal jeg!
God morgen fra Bad Gastein, Frokost inntatt inkludert ei mugge med svart kaffi. pådratt meg en stygg hoste og er usikker på hvor lurt det er å trekke opp i fjellet i dag. Er livredd for å bli skikkelig syk da jeg skal starte i ny jobb førstkommende mandag. Kommer hjem sendt på søndagen også. Men jeg forsøker meg og så får jeg heller gå slukøret tilbake dersom det blir for ille. I kveld har vi uansett bestilt bord på en restaurant hvor de har schnitzel av kalvekjøtt med alt det riktige tilbehøret. Ja og så har de sikkert øl også Ha en fin dag.