God morgen fra MBT, litt jetlag(mest vrangsøvd etter lang flight på dagtid) og tidlig oppe passer bra med hjemmekontor og litt for mye arbeid å ta igjen etter en uke halvfri Kaffen er «traktet», fyr i peisen og datamaskinen putrer og går. Får håpe på noen produktive timer før hunden melder sott behov om en lang tur i skogen og jeg får litt kontrasting på samme tid. Extraflax til alle sammen
God morgen! Straks på vei ut døra så jeg rekker dagens treningsøkt før jobb. Varmen i bilen er på, så jeg slipper å fryse. I ettermiddag skal jeg "kose meg" på IKEA en tur (levere tilbake ubrukte varer), før jeg skal bygge lego med nevøen. Gleder meg mest til det siste. Ha en fin en!
God ettermiddag fra BKK avdeling AF199. Bulkhead og så god plass at jeg sikkert kunne funnet flere gode sovestillinger. Infant på raden bak så det kan bli interessant.
God ettermiddag fra Luang Prabang. Vi har leid oss en scooter og fått utforsket nabolaget litt og lekt ordentlige turister. Middels vær i dag med rundt 23 grader og overskyet. Det kom akkurat litt regn så vi flyttet oss inn fra uteserveringen vi var på. God tirsdag, alle.
God morgon frå Nice! Det er fint med sol og hav. I dag blir det flytur igjen, det er òg fint Vedlagt eit bilete der Lufthansa (umogleg å sjå av biletet, trur eg) går inn for landing på NCE i går kveld: Ha ein fin-fin dag, gode medforumistar!
God morgen aus Hamburg. Scandic ga oss en hjørnerom/juniorsuite, og vi trenger ikke gå ut for å skjønne at det er et lettere utrivelig vær. Men vi er forberedt og skal klare oss. Ha en bra dag!
God morgen fra SK4010 på vei mot OSL. Frokost er ferdig og vi har startet descend. Så blir det SE-DMR videre til CPH og det blir første gang i 321 layout i de eleverte klasser. Livet er lett Ha en nydelig tirsdag!
God morgen fra Oslo! Ingen umiddelbatre reiseplaner så triste saker, men om det blir tid mellom slagene skal noen langtidsplaner søkes opp i det minste, det er bare så fryktelig tomt i SAS appen for øyeblikket....
God morgen fra Oslo Det begynner å bli kaldt, så heldigvis har man en innendørsjobb. Innboksen er åpnet, Cola i glasset osv - så klar for dagens økt. Etter jobb hente en pakke på Posten eller Post i Butikk som det vel heter - nå som det ikke er postkontorer snart. Forøvrig noe av det smarteste en statlig bedrift har funnet på. Det forteller jo noe.. Ha en bedre kjølig dag, heldigvis en dag mindre enn i går til det snur..
God morgen fra Stjørdal hvor det laver ned utenfor. Blir noen timer i konferanserom idag. I morgen skal Widerøe få ta meg direkte hjem igjen og det med den minste hjulvispen de har. god tirsdag
God midtdag, Det er ikke så lenge siden sist langtur, men etter at oktober-turen til Seattle måtte kanselleres pga sykdom i hjemmet, så fikk jeg heldigvis innvilget en ny langtur. Jeg har hatt øynene mine på Sør-Amerika en god stund, og før helgen slo jeg til på en t/r til Lima. Det blir bare én overnatting (på bakken), og halvannen i luften. KLM-flyet som skulle til LIM fikk tekniske utfordringer, så vi sitter nå i et "nytt" fly med en halvtime forsinkelse. Blir spennende å se om det går lenge nok til at Smartdelay plinger inn. Turen er ganske så strømlinjeformet sammenlignet med mine tidligere avioniske krumspring. Her er det bare ett flyselskap, og samme flytyper på tur og retur (777-300 ER). Ingen ekstra mellomlandinger, bare den mest effektive ruten. Føles nesten litt feil. Blir spennende å se om helgens forkjølelse har sluppet taket, eller om jeg ender opp med noen sprukne trommehinner på turen. Sier kanskje litt om hvor giret jeg var på en ny tur. Ha en fin en.
Goættmidda fra vest! Sitter på Sola og blomstrer, og venter på at Widerøe skal få bæsjedæsjene sine i orden. 90 min delay så langt, og connection i BGO ryker. Målet i dag er hvalfangerbyen, så får vi se hva kapteinssiden av Oslofjorden har å tilby i kveld. Ha en presis aften!
God tirsdag fra hovedstaden. Ganske så full arbeidsdag i dag, men ble tid til en tur ut i solen likevel midt på dagen så det var fint. I går tok støvsugeren kvelden så i dag får man ta en titt på tilbudene og se hva man kan få tak i. Kjekt å ha en støvsuger som funker før hybelkaninene flytter inn! Nyt kvelden folkens