God morgen torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 26. juni 2025.

1. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,475
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra 10400 Bangkok!
    Klokka er 07:43 og dagens første kaffe er på gang, det er også frokosten som blir noe hjemmelaget. Ute er det lettskyet, tørt og 28°C. Ha en fantastisk torsdag :cool:

IMG_5239.jpeg

Andyfly, ordnetseg, haifinn and 16 others like this.
  2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra godstolen.
    Kaffe i koppen, og en hund som sover videre etter å ha forflyttet seg ned trappen. Tror han har skjønt at hans skal til barnevakt i helgen, siden vi har funnet frem kofferten. Han koser seg der, men gjør alt for å få oss til å ha dårlig samvittighet for at han ikke får være med oss på tur.

Det er Torarve Viking som skal frakte oss til Sveits i ettermiddag, og det blir min tredje tur med ham.
    Screenshot_20250626-070245.png

Han startet dagen på AES for 15 minutter siden, og skal innom Oslo 3x, Kirkenes og Trondheim før det er vår tur. Rekker mye på en dag!

Ha en fin en!

Andyfly, ordnetseg, Rscott and 16 others like this.
  3. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,269
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra frokostbordet hjemme. Siste styremøtet på jobb før sommeren så kan forhåpentligvis begynne å roe ned litt etter i dag. I morgen venter rødnesene for en tur til Gatwick.

Og det er trippel trumf i dag også! God torsdag.

ordnetseg, Rscott, haifinn and 15 others like this.
  4. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,519
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et hovedstadskontor.

Også her avnytes dagens første kaffe, akkompagnert av noen sjokoladebiter.
    Lysegråe skyer per nå, men det skal visst klarne opp snart. Ved arbeidstidens slutt er det planer om ølsafari med kollegaer, det gledes! Dermed tippes det også at arbeidstidens slutt vil komme noe/betydelig tidligere enn ellers. Må jo benytte sjansen til å ikle seg de raskeste solbrillene, før det skyer til utover kvelden.

Ettermiddagens safari, og lignende lokale eskapader, er alt av reising de neste ukene, men det skal heldigvis flys litt om en knapp måned. Om ikke jeg flyr, så gjør tiden det.

Nyt torsdagen, om det trippeltrumfes eller ei!

ordnetseg, Rscott, haifinn and 13 others like this.
  5. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,815
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå frukosten på Home Hotell Bryggen. I dag var det vassmelonen sin tur til å bli omfatta av sjenkereglementet, men Stordalen har sikkert papira i orden.

i går gjorde eg noko av det mest sunnfjordske som kan gjerast i Bergen. Eg var på polet i Valkendorfsgaten og handla. I gamledagar var det ikkje pol heime, og då var det å ta båten til byn og handle på polet som ligg nærmast Strandkaiterminalen. Båttur fekk eg meg ikkje, men eit par dagar ekstra her tek eg gjerne.

I dag skal eg få audiens hjå den svenske konsulen i Åsane der nytt kjøken skal ordnast.

Edit: Er det fleire enn meg som har problem med Viat.. orsak; Trumf Netthandel? Eg får ei mystisk og EDB-teknisk feilmelding.

ordnetseg, Rscott, haifinn and 13 others like this.
  6. btm

btm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,376
    Bonuspoeng:
    93
    Får den samme her. Ser ut som et sertifikat som er utløpt, kanskje?

7. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,299
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra stueloungen. Det kunne vært terrassen i stedet, det er alt 16°C.

Trippeltrumph-listen er klar, men Meny må åpne før vi drar avsted. De kunne godt vært tidligere ute, så arbeidsfolk fikk noe ut av dagen.

Reisespørsmålet akkurat nå er valget å booke LHgruppen til TFS i eco og satse på oppgraderingsvoucheren, eller smelle skikkelig til fra start på en såpass lang tur. Kanskje best å sjekke først om Discover liker slike vouchere.

Vi ønsker alle en fin dag!

ordnetseg, Rscott, haifinn and 10 others like this.
  8. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,815
    Bonuspoeng:
    293
    Sol og blå himmel forresten. Eg lyt ta ansvar når @Eddie47 er vekkreist.

IMG_5571.jpeg

9. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    6,839
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kantina ved Nidelven!

Grei start etter joggetur ned til kontoret :cool:

17509203631675171167855724259917.jpg

ordnetseg, Rscott, haifinn and 10 others like this.
  10. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    28,263
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra stranden. Deilig sjø. Kom et nødsignal på Spansk og nesten alle pilte opp. Gudene vet hva det var, men vi kom oss tilbake på trygg grunn:)
    IMG_1687.jpeg

ordnetseg, Rscott, haifinn and 11 others like this.
  11. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    13,635
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et kontorlandskap i Oslo hvor feirestemningen er i ferd med å ta over. Jeg har for første gang kjøpt noen få nivåpoeng for å bikke meg over 45k denne perioden også. Jeg tar ikke sjansen på at Amex faktisk overfører poeng denne måneden, 10 minutter før min periode utløper. Nå er jeg 90 % på vei mot LTG - gullet ska hem :)

12. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,124
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag. Her planlegges både det ene og det andre så det spruter. For mitt vedkommende har SAS nå svitsjet til sine nye sider, der det dessverre er noen brukerproblemer mtp Eurobonus. F.eks finner jeg ikke lenger rabattkodene til leiebil, noe jeg trenger for å ...leie bil.

13. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,244
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Oslo sentrum der jeg inntar dagens lunsj: salat fra meny. Må jo utnytte sommertrumftilbudet deres i kombinasjon med trippeltriumf.

En siste innenriks flytur i morgen før sommerferien starter. 5.398 skulle SAS ha for tur retur innenriks i Go light. Greit at man ikke betaler selv da!

God torsdag alle.

Maggie, Rscott, haifinn and 8 others like this.
  14. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,317
    Bonuspoeng:
    183
    Fant Avis ihvertfall:
    Disse fordelene er kun tilgjengelig for EuroBonus-medlemmer når bestillingen gjøres via https://one.avisworld.com/no_NO/Avis-Eurobonus/ og du benytter et SAS EuroBonus AWD-nummer: Medlem N070000; Sølv K126200; Gull E114500 and Diamant D194200.

15. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,203
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Grenland.

Ferdig med siste formiddagsskift i prosessindustrien. Kjørt opp et anlegg i dag, og det plinger fremdeles alarmer i hodet:confused:

Nuvel, fått TTT handla, og klar for grill og øl.

Ser det er kamper mellom folk og øvrigheta i Kenya, Nairobi.

Har tur via NBO i okt, men er litt skeptisk.. faen ass. Kanke alle være venner da?

Ha en støyfri dag

Ololsen, Sonictravel, Calling and 4 others like this.

Del denne siden