God morgen fra hovedstaden! Er ikke rammet av DYs forsinkelse, dessverre.. men er sliten i armene etter at jeg fikk denne i bursdagsgave:
Denne felles DY-turen har jeg ikke fått med meg, snakker vi en ny episk tripreport ala MR til LHR for noen måneder siden?
"Fagtur" for oss Ambassadører og noen skribenter. Men det kommer nok en rapport eller tre fra turen. Og siden DY (som er et av vertskapene for turen) allerede har belønnet oss med delay vil nok loungerapporten bli lang...
Så nettopp denne på Facebook, tenkte jeg kunne dele den her som inspirasjon til 'hvordan-avbestille-billigbilletter'
Jeg spilte 2000kr på at Island skulle seire mot England i fjor....men to flighter med DY på samme dag; det er for tøft.
Ja. Effektiv måte å sertifisere nye Dreamliner-piloter; 3-timers flighter til Middelhavet for solhungrige ambassadører turister.
Æsj angrer på at jeg ikke hoppa på Nice-tur jeg også. Har 2500 cashpoints liggende, og bruker de gjerne på en rimelig 787-tur ☺️
God et-eller-annet fra et sted i sør! Sitter her og ser på den ene eleven som sitter igjen og strever med eksamen i engelsk skriftlig. Og vi er tre voksne. Får lese ordentlig hva/hvor alle er i kveld, her skal vi ikke drive med tøys og tull og internett Sier jeg som administrator.
Hallo frå *A sin kontraktslounge på Zračna luka, Zagreb lufthamn! Flott ny flyplass, halvkjip lounge, men godt med plass Heim til gamlelandet og stilongsbruk i det høge nord God tur til Nice, hytta eller andre stader
Insideflyer Ambassadørar på leiting etter Norwegian sitt HQ. Vi fann det etter kvart og hadde ein veldig fin dag med eit spennande program på Fornebu. Lunch og ein handshake med sjefen vart det også. Litt sånn Meet&Greet følelse? Men, sidan slutten på programmet på Fornebu har det gått litt nedoverbakke. Måtte reise med tog til OSL, og uansett kva ein seier om NSB, så kan ein ikkje med god samvittighet påstå at det er så mykje komfort. Spisse albogar, svette armholer og folk som trakkar deg på tåa.... og vi står fortsatt parkert på OSL, vel ein time etter boarding completed. Men men, det fins lærdom i alt, motgang gjer sterk, i-landsproblem osv... Flette nytt fly, kjempeflott og komfortabelt. Eivind burde vore her på studietur før lanseringa av SAS PLUS V2. Vi har det eigentleg heilt greitt. Edit: Pushback!