God onsdag fra Trøndelag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 11. nov 2020.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    Dagens I-landsproblem:
    Kona laget handleliste på lamper, og det skulle handles på nettbutikk som gir masse Trumf. Jeg øynet håp om å runde 25k spend på hennes Amex Classic.

Men, de tok ikke Amex. :(
    Det blir 15k poeng på Trumf, så det er da enda noe.

2. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Mandalorian er bærre lækkert, du blir hekta så det holder, har sett den 2 ganger til nå, fra første episode altså, i regi av å vente på resten av episodene, noen blir hekta på brus, røyk, alkohol og andre stimulansier eller seditivaer, men her går det i Mandalorian :cool:

Last edited: 11. nov 2020
  3. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,054
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hovedstaden. Mye Zoom- og Teamsmøter samt en digital konferanse gjennomføres på jobben i dag.

Fortsetter memory lane. Denne gangen fra Austin, Texas i 2015. Nærmere bestemt 21. oktober 2015. Filmkjennere vet trolig at dette er dagen Marty McFly dro til i Back to the Future II. Bilen på bildet er bilen som var med i filmen, og jeg står her i kø for å prøve den. Lar en av kundene mine prøve den først :) Backtothefuture.PNG

Upsaker, Berlioz, ArthurDent and 8 others like this.
  4. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,518
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hjemmekontoret på Majorstuen.

I går kveld tikket det inn 2 e-poster fra SAS om at flyvningene mine hjem til Bodø i julen har blitt kansellert og jeg må bli booket om. Det passet egentlig ganske bra da planene er endret og jeg trenger å være i Bodø noen dager tidligere enn først antatt, slik at jeg nå kan booke om billetten gratis. Også returen har blitt endret på, så får se hva jeg gjør med den.

Ha en finfin dag!

Berlioz, haifinn, ArthurDent and 9 others like this.
  5. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,524
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg sitter nå og lurer på om jeg skal bruke opp mine litt over 4000 cashpoints på å fly fram og tilbake TRD-OSL noen ganger. En slags MR, bare for å bli kvitt "miles" heller enn å tjene de. Har ingenting jeg skal få gjort i Oslo, trenger ikke å være der heller. Men en "meningsløs tur" føles mer meningsfylt enn å la poengene gå tapt dersom DY blir slått konkurs. Ser heller ikke for meg at jeg kommer til å reise med de i nær fremtid selv om de overlever.

6. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Har to bestilling på Park Inn i Oslo i desember og i dag kom to likelydende mailer fra hotellet, «Oslo stenger» litt etter litt:

Kjære gjest,

På grunn av omstendighetene knyttet til Covid-19, og nye strenge restriksjoner i Oslo, er hotellet stengt mellom onsdag 18.11.20 kl. 12:00 til mandag 11.01.2021

Vi gjør deg oppmerksom på at din bestilling er overført til vårt søster hotell Radisson Blu Scandinavia som forblir åpent. Dette til samme betingelser som din opprinnelige bestilling. Eventuell avbestilling av oppholdet rettes til [email protected]

Har du spørsmål, kan de rettes til oss frem til 18 november på telefon: +47 22 400 100 eller på e-post: [email protected]. Etter dette kan diverse henvendelser rettes til Radisson Blu Scandinavia Hotel på telefon: +47 23 29 30eller e-post: [email protected]

Vi beklager for ulempene dette medfører og håper vi snart får driftsgrunnlaget tilbake gjennom lettelser på retriksjonene.

Med vennlig hilsen
    Resepsjonen
    Park Inn by Radisson Oslo

ArthurDent liker dette

Del denne siden