Nå tror jeg jammen vi har kommet til onsdag. Da er vi halvveis til helga, og en runde squash står på menyen for ettermiddagen. I kveld skal squashen komplementes med litt øl for å sikre væskebalansen. Ha en super dag, selv uten væskebalanserende aktiviteter
Trodde det var greit, men det er det ikke. 0700-avgang er rett og slett for tidlig! For å bøte på ubehaget ved å stå opp tidlig har seat block slått inn på en ellers full flight! En deilig dag ønskes alle fra SK4131
God morgen fra Trondheim. Litt jobb på tapeten før det braker løs med ei saftig intervalløkt til kvelds. Bare 75 dager igjen til årets første mål, sentrumsløpet. Hjelper ikke at jeg ser ut som og føler meg som en hval på stylter. Den tid den sorg, først trenger kroppen litt kaffe. Ha en feiende flott dag
God morgen fra T-banen! 20 minutter på banen, 70 minutter på tog, 3 møter på rappen, 40 minutter på tog, to lange møter, så 2 timer på tog, 20 minutter på banen, en øl i godstolen, og så sengetid. Gleder meg til helg..
God morgen fra hovedstaden. Jetlag har lagt seg og jeg ser at jeg nå er over halvveis til gullkort. Kan det gå? Jeg hadde egentlig slått det litt fra meg, men morsomt om det skulle gå i boks til oktober.
Snart helg! https://www.facebook.com/video.php?v=10155499385233277 (Hjelper lite når man har eksamen på mandag).
God «morgen» fra gullstua. En god kopp kaffe fra Baristaen på innenlands var på plass 08:40 før turen gikk videre til gullstua. Her blir det et par timer før 11 flyet tar meg videre til New York for en langhelg med kjæresten. Ønsker dere alle en flott dag!
God morgen fra kontoret! Ferdig med årets (forhåpentligvis) runde med influensa. Ellers blir det å forberede seg for årets feiretur til Australia (selvfølgelig med SQ Biz).
Klart det går Hvis du ikke allerede har det, kan du også skifte til SAS MC Premium. Koster riktignok 1750 pr år, men du kan betale på deg hyggelige oppgraderinger på bonusturer, 10 000 ekstrapoeng i velkomst"gave" og får 1000 oppgraderings-only poeng for hver mnd du bruker kortet. Bare pass på å betal ned maks på det du har utestående, så unngår du luksusfella. Søker du nå drar du inn 18 000 EB til oktober.
...Vondt i brystet , svett i pannen ..... God onsdagsmorgen fra kontorkrakken. Jeg har heldigvis kommet meg inn i et bedre treningsregime enn forfallet sist høst. Har en (ut)gammel ergometersykkel, ditto romaskin og en "RedCord" hjemme, så jeg kan pusle sammen et greit og variert program uten å betale meg inn på et treningsstudio. Forrige gang jeg var litt "på treningskjøret" ble det litt for ensidig intervall-trening. Det har riktignok fordelen at det er raskt ferdiggjort, men jeg har egentlig merket bedre effekt på utholdenheten når jeg nå har ca halvdelen intervall og halvdelen "Long-slow". Ha en fin og svett onsdag
God dag fra solfylt Oslo Det har vært mye trafikkfall for SAS i det siste. Kan det få noe konsekvenser for noe? Lavere priser for å tiltrekke seg nye kunder? https://aksjelive.e24.no/betydelig-passasjerfall-for-sas/1517997727714
Jepp, jeg har dette allerede, og med de 7k gjenstående grunnpoengene derfra er det ikke fryktelig langt til gull!
God lille lørdag ønskes alle fra hovedstaden. Som at @mrhaakon sier så kan hovedstaden i dag friste med skikkelige knall vær, faktisk såpass knall at en på jobben har invitert til ute pils i dag.
Vel... At passasjer synker om vinteren er som forventet. Spesielt fordi flyvninger er redusert med frem prosent sammenlignet med i fjord. Det derimot er interessant i denne meldingen er dette: Inntekten per passasjerkilometer (yielden) økte med fire prosent til 93 øre, seks prosent inkludert valutakurs. Inntekten per tilgjengelige setekilomter (pask), økte med tre prosent til 60 øre på nominell basis. Så selv om antall passasjer og fyllingsgrad synker så øker inntjeningen per passasjer. Det er her Norwegian sliter.
God ettermiddag frå Aust-Finnmark! Vinterleg og vindete her i nord, men det er jo standard, eigentleg. Vinteren slepp vel taket i mai, men vindstille er det vel så og seie aldri Ja, alt før 0830 er for tidleg! Av og til må ein, men dersom ein kan unngå det, så er det alltid fint, spør du meg Takk for at du gav meg eit artig bilete på netthinna Med tid fram til oktober, burde vel gullkort gå brillefint. Køyr på, seier no eg *** Tru kva ein skal slå ihel kvelden med? Eit lass med klær burde ha vore vaska, men kanskje naboguten på fire år vil leike? Hmm, togbane og duplo/lego eller vaskemaskinteneste? Hardt val.... Ha ein fin dag, anten du er i lufta, til sjøs, på land eller i verdsrommet!
O lykke. Laveste bud i plusgrade slo inn, så fredag sitter fire happy campers i C på vei til California. Dessuten kom CT-brevet idag. Måletber å bruke den mer fornuftig denne gang. Forrige brukte jeg på å sikre meg halv (poeng)pris hjem fra påskeferien i Spania