Oppdatering: No er det like før eg pissar i buksa -- bokstavleg talt. Nervar i heilspenn! 25 minutt frå estimert landing til planlagt avreise med passkontroll på OSL, Gardermosprinten frå A-gate til F-gate. Kan dette gå?
Skal du med BA eller SK? BA boarder nå. SK står estimert med avgang på rute. Siden du skal på CT tur regner jeg med SK.... Dere parkerer på A6, så en lett jogg ned gangen bør være overkommelig
Hei fra hovedstaden. Veien fra dagens møter i Gävle har vært lang og kronglete, så godt å synke ned i sofaen nå... Først ble vi utsatt for Trafikverket sin udugelighet som gjorde at togene til Arlanda var innstilt og forsinket om hverandre pga snø i en sporveksel Det oppdaget vi heldigvis i tide så vi kom oss med 1 tog før vi det vi skulle tatt ettersom vårt opprinnelige tog var innstilt og toget før nesten 40 min forsinket... så vi endte om med en liten halvtime ekstra på Arlanda kontra opprinnelig plan.... MEN så kom snøen. Og hvis jeg har hatet Arlanda før så har det hatet økt betraktelig etter å ha sett hvor inkompetente de er på snøvær der Vi kom oss da avgårde med SAS så skal kanskje ikke klage, men 1,5 time inni flyet med døren stengt mens vi venter på avising og snømåking føltes veldig lenge... enda verre er det for siste kollegaen som hadde senere fly. Han har nå sett 2 avganger bli innstilt og er ombooket til kveldens siste som i øyeblikket har avgangstid 2 timer forsinket Ettersom Arlanda har uttalt til SVT at det er ingen innstillinger pga været, kun pga at flyselskapene velger det av operasjonelle grunner antar jeg SAS ikke kan nekte kollegaen 250 Euro og skylde på snø?
synd det ikke går å live-streame heseblesende final call-gate runs, her på IF bra du rakk det! bra jobba og god tur
Er du ikke fra nord? Eller er du bare innflytter..? Når jeg bodde i nord het det ikke fluehåret men fluef*ttehåret....
Innflyttar til nord, men òg i Trøndelag er det fluas genitaliahårvekst som omtales. Dog må man båndlegge seg noe i slike eleverte kretser som dette
Hvor i all verden kom oppfølging etter den heseblesende og svært usunne joggingen på OSL? Her sitter vi i spenning og lurer på videre forløp ... skjerpings!!
Så, dei er like ille som omtrent alle nordmenn (søringar?) kvar gong det snør på røysa heime? Det var tilløp til stygge scener, eg høyrde kvinner som hyla av skrekk, men eg brøla berre 'Unnskuld' og fauk vidare. Det er lenge sidan eg har vore så letta som då eg såg damene i gate F14 venta veldig roleg på meg og sa 'Velkomen!'
Jogging? Det var sprint! 1 000 meter med innlagt passkontroll. Hekkeløper Warholm hadde ikke maktet dette uten hardtrening! Videre må undertegnede skuffe, det blir ikke noe laiv-reisebrev fra denne turen, men kanskje jeg får til en variant av type 'Påskekrim, Australia spesial'? Er det innenfor?
Hahah nei de er 1000 ganger verre... på Gardermoen klarer de da å fjerne is og snø fra rullebanene og holde dem ca operative, Arlanda klarte jo så vidt å kjøre på 10% kapasitet. Totalt ubrukelige disse svenskene når det gjelder nordisk normalt vintervær