I dag skulle jeg endre en billett med LH til BCN, flytte avreise til en dag tidligere. Jeg hadde kjøpt refunderbar billett, for å kunne endre avreise. De opprinnelige billettene var biz flex, og bookingklasse Z (1250 poeng for EB). Har nå samme retur, og avreise dagen før. Billettene er nå biz saver, de kostet 1000kr mindre, og nå har jeg fått bookingklasse D begge veier.. Altså 8000 EB totalt. Er det noen som har en god forklaring på hvordan LH bestemmer bookingklasse på billettene de selger?
God ettermiddag fra Gullstua innland OSL. Latterlig fullt her til at vi ankom litt i god tid på tidligettermiddagen (altså godt før forventet rushtid). Jaja, får i alle fall lufta seg litt, men det ser ut til at det er en akutt fare for at himmelens sluser åpner seg på vestlandet i kveld.
God kveld, fra såvidt nord for Sinsenskysset. Her er det full update på IF, med lite og egentlig ingen nettforbindelse på dagtid; så da blir det mye å catch up på kveldstid. (sikkelig kjipt å være avskåret fra nett)
Enig med forrige taler (jgroneng). Forresten god onsdag kveld fra Geiranger Hotell hvor natten tilbringes før nytt besøk hos en leverandør noen timer litt lenger nordover i morgen. Er på en runde på nord-vestlandet denne uka, og fikk bakoversveis da jeg skulle bestille fly til Molde på mandag (jada vet at jeg var sent ute), + - 8 laken skulle de ha for Hgsd-OSL-Molde t/r, Ålesund som alternativ var ikke mye rimeligere så da kjørte jeg liksågodt nordover, og dette var kjipeste billettklasse tilgjengelig. Men det er da en fin kjøretur som jeg har tatt mange ganger før, men fikk selvsagt ikke rom med balkong og utsikt, ser ned på veien (den veien som er her) og været er nydelig, 26+ nå, bikka såvidt under 20 der veien til Dalsnibba begynner samt over Vikafjellet. Ha en fin kveld, nå skal det nytes et par kalde øl, trenger ikke kjøre videre før 0900 i morgen allikevel
God kveld fra hovedstaden. En rolig onsdag hvor hovedgjøremålet var den årlige kontrollen hos tannlegen. Det er alltid godt når man kommer ut derfra med beskjed om at det er 0 hull og alt står bra til med munnen Ellers så skal kvelden brukes til å se på hvilkene datoer som kan være aktuelle for å flytte noen BA billetter som var bestilt til en tier point run, men som tilfeldigvis landet på en av datoene som BAs piloter skal streike og derfor nå er kansellert, men kan flyttes uten kostnad... Nyt kvelden folkens
God kveld fra DY på vei hjem til Oslobyen. Nå skal det sjekkes inn en ny øl på appen. Også har jeg vel et reisebrev å avrunde.
Ja, det stemmer med det jeg har sett før. Det virker som at Lufthansa ikke legger ut C,D,J billetter før det er ca en måned igjen. Så kan man undres hvorfor.