God ettermiddag fra bollebua på Værnes. SAS skal snart frakte meg ned til regnværet i Oslo, Værnes har sol med sky så synd å reise herfra nå... jaja de har både kanelboller og hveteboller i loungen så man får bare trøstespise så lenge Nyt dagen alle sammen
Jeg som håpet det var en Alpina B10 Bi-Turbo Den var da raskest når den ble lansert i 1989. Jeg savner den jeg hadde for lenge siden. Rart at man kan angre på noe som man solgt!
Jeg drar andre veien nå. Forlater dette hersens regnværet, og ser frem til en tørr(ere) kveld i Trondheim! Ha en fin kveld, folkens! Med eller uten regn.
God eftan fra Nord California. Perfekt vær og ikke for varmt siden man kom hjem etter nesten 3 ukers ferie. Helt ned til 16 grader på natten og rundt 30 grader på dagen, ikke en sky på himmelen En HAUG med jobb ligger foran, godt man stort sett er hjemme de neste 4-5 ukene Ha en fin en!
BMW M5 var hakket raskere da den kom i 99. XJR hadde tronen i kort tid. "M5-Motoren var en V8 på 4,9 liter på 400 hk (294 kW), mens Nord-Amerikaversjonen hadde 394 hestekrefter, 6 mindre enn Europaversjonen. Motoren var basert på BMWs M62-motor, og fikk navnet S62. 0 – 100 km/t på 5,3 sekunder. Toppfart var fra fabrikk elektronisk begrenset til 250 km/t, men ved å fjerne denne begrensningen var toppfarten 300 km/t." (wikipedia) XJR ble klokket til 5,4 sek. Jeg har kjørt begge biler en god del. M5 til autobahn moro, men XJR som bruksbil. Oser av luksus og komfort som holder seg lenger.
Det ble en DAC-dag ! Livet går sakte men sikkert fremover. Tar jo en halv evighet og sette opp nytt system, alle programmer skal installeres osv, men i alle fall med hakket bedre lyd enn man får fra en laptops integrerte lydkort
Jeg kjøpte meg en Optoma NuForce uDAC 3. Virker fint den, men jeg har lite sammenlikningsgrunnlag, så skal ikke si så mye mer.. Er nok noen audio-idioter her som kan svare bedre
Her er jeg muligens et par prisklasser ned fra hva du ser etter, men jeg har alltid vært enormt fornøyd med Behringer UCA 202 som en mobil løsning til 3.5 mm jack earbuds (jeg har et langvarig, nesten romantisk, forhold til Shure, for øyeblikket SE535), og en Focusrite Scarlet Solo til stasjonært opplegg med 6.35 mm jacks. Begge gir veldig mye bang for the buck, men er selvfølgelig ikke i klasse med DACene du får opp i 6-7K kroners klassen. Bruker begge på Windows 10.