God ettermiddag og god pinseaften fra hovedstaden! En av disse helligdagsaftnene hvor polet er stengt og matbutikkene stenger kl 16... Her har jeg vært en tur på Rema på formiddagen og blir alltid like overrasket over hvordan mange hamstrer som gale når butikkene skal være stengt et par-tre dager. Hadde tenkt meg ut å gå en tur, men enn så lenge sitter man kattefast i lenestolen da katten fant ut at hun skulle sove i fanget mitt. Men er jo koselig det, så da sitter man her da og surfer mens hun sover Ellers så er jeg glad jeg ikke skal ut å fly fra OSL i dag, er visstnok ordentlig kaos der oppe etter at bagasjesytemet tok kvelden i morges...http://www.aftenposten.no/nyheter/Bagasjetrobbel-pa-Gardermoen-8469096.html Ha en flott dag enten du står i basjekø på Osl eller gjør noe helt annet
Gdmpf fra det Sørlandske! Gikk på en saftig smell i går kveld. Skulle egentlig ikke drikke noe. Men så ble jeg sittende på telefonen med en dansk venn, som satt og helte i seg øl. Så før jeg fikk sukk for meg var den grønne flasken min halvtom.... Badehetten sitter stramt i dag. Og så jeg som har så mye å gjøre i dag, og butikker som stenger så tidlig.. Aaaaarrrrhhhggggg! Er det rart jeg drikker??
God eftermiddag fra det østfinnmarkske! Her i nord bryter solen tidvis gjennom noe av det gråe som dekker himmelvelvingen. Aftenen skal vies Melodix Grandx Prix (les: unnskyldning til å drikke i godt lag). Unngikk med nød og neppe å havne i handlevognskvis på butikken Måtte pinsen bringe ro og avkopling enten du er på reisefot eller ikke
God ettermiddag fra det lette regnet i Trondheim, Fridager gjennom pinsen er fremmedord, nesen er nedgravd i hauger av studienotater. Den gale delen av meg har allerede begynt å telle ned til jobb i sommer. Blir godt med gode penger inn på kontoen gjennom sommeren, slik at jeg kan satse på en god reisesesong fra september (opptjeningen nullstilles), klarer jeg jakta på gull eller vil EuroBonus 3.0 rote alt til? All handlinga til å overleve pinsen, samt 17. mai ble unnagjort i går. Så nå finnes det ingenting jeg kan stresse over. Har en god fortsettelse på dagen, og en rolig pinsehelg folkens!
God ettermiddag fra den roligste versjonen av MUC jeg noen sinne har sett. Fikk nesten inntrykk av at det var stengt når jeg gikk mot sikkerhetskontrollen. Overhode ingen kø og hele prosessen var gjennomført på under 30 sekunder. I loungen er det like rolig. Sitter en familie på 4 ved siden av meg, når det så går det en kar forbi i noe som kan karakteriseres som en fargesprakende skjorte. Da bryter det ut fra yngstesønnen "Hallo, Klovn". Både jeg og faren må jobbe hardt for ikke å knekke sammen av latter, mens moren ikke syntes dette var like gøy. På TVen i bakgrunnen går det en dokumentar om folk som sloss på fly (og tog). Det bør hjelpe på å roe nervene til folk som har flyskrekk.
God tidlig ettermiddag fra One World Trade Center på nedre Manhattan. Nydelig vær i dag. Var på toppen en tur. Bare turen i heisen er verdt pengene. Når man kommer til toppen blir man vist en video på en stor vegg før veggen åpner seg og man får utsikten rett i fleisen ca. 500 m oppe. Gåsehud...