En time siden SK963 landet og en time til SK964 tar av. Da ble det et par kopper med kaffe i United-loungen Ha en fin dag, enten du er på mile run eller later som du er mer normal
Singapore calling! Været ser mye bedre ut enn meldt, så da blir det snart noen (mange) timer ved poolen før BA tar oss til London i kveld.
God morgon frå Jugoslavia! Dei neste dagane blir det Adriaterhavskysten som skal visiterast. Sikkert ikkje feil! Sidan det er over ei veke til neste flytur, er dette det nærmaste eg kjem per no: Ein fin-fin søndag ønskjast alle!
God formiddag fra Trondheim Strålende vær her , med deilige 14 grader allerede. Kopp med Blå Java er allerede fortært, frokost er på fatet og etterhvert tas turen over fjorden for div.målinger på hytta. Håper på ferdigstillelse til 26-27/5 5 dager til Nice.... Ha en suveren søndag
@KatManDu Kommer du med en lite reisebrev om hvordan MR til HKG var? Kunne tenkt meg litt info om hvordan du booket og hvordan det fungerte i HKG med transfer etc. Ellers ønsker jeg alle god søndag fra hovedstaden hvor været enn så lenge ikke er mye å skryte av.
God morgen fra Toulouse. I dag skal jeg teste et (for meg) nytt flyselskap, Brussels Airlines. Helgen har vært bra, men det kunne godt vært litt færre franskmenn i dette landet
Mornings fra OSL området. Avisa levert på døra, frokost spist og det jobbes med å lage unnskyldninger for å ikke gå ut i hagen å jobbe litt. Regnet gjør det rimelig enkelt. Plan for neste uka lagt, Dublin fra mandag til tirsdag. Onsdag skal det flagges og resten av uka skal brukes på å rive terrasse siden tårnet har funnet ut vi trenger ny. God søndag
Ut i duskregn med avkommet. Prøver å planlegge årets sommerferie. Lukter charter i år også.. Ellers litt redusert etter bankett med jobben i går
@LN-FHU Flyr du SAS hjem igjen fra Nice kan du ta sklia fra 2 etg og nesten ned i boarding køen. Blir vel ikke mere priority boarding enn det
God formiddag fra gullkantina avdeling utland. I motsetning til en lengre oppe i tråden, så reiser jeg ned til Nice i dag! Helt greit å fly fra snø til sol. På turen ned til OSL var det nok en gang blokkert midtsete ved nødutgang. Bet meg merke i at også karen ved vinduet var diamant. Men nok en gang kommer det noen å flytter seg til midtsetet etter boarding complete. Jeg forstår jo at det kanskje er et bedre sete om han har midtsete på en anenn rad, men nå har jo SAS valgt å blokkere dette setet for å yte litt bedre service til oss to med vindu- og midtgangsete. Jeg sa ingenting, men syntes SAS enten burde ha 1) ikke blokkert midtseter ved nødutgang eller 2) håndhevd blokkeringen. Slike midt-i-mellom løsninger er bare til frustrasjon...
God søndag fra Tyrkish Airlines sin gullstue her i Nairobi. Straks går turen hjem til Norge via ADD (og ARN) Fantastiske 4 dager i Kenya. Thank you ET
Njæææsj....på tur ned i lett beruselse med godt selskap i @Are og hjemtur trøtt og sliten og vil bare sove....tru'kke det er stor forskjell fra SK gitt...bortsett fra størrelsen på flyet. Går nok bra skal du se