God morgen fra SilverKris loungen på Changi. Om ikke lenge er det klart for boarding på SQ308 SIN-LHR med en A380.
Morn fra OSL lounge. Premiumdelen åpner ikke før 0930, men jeg flyr ikke videre før 1045, så da får jeg endelig sjekket ut denne delen av loungen også. Må også beregne litt tid ved gate agenten for å få lagt til Thai gull på en LOT flygning. SAS bakkepersonalet prøvde på TRD men han var usikker om han fikk det til. Første gang med gjennomgående billett med to allianser der jeg har status i begge så dette er viktig for meg å få testet vil jo inni LOT lounge på WAW. Ha en fin flydag!
Hei fra en grå Oslo Fikk ordnet på en booking til Italia etter at tv-tidene ut januar ble sluppet i går, så nå er det en rekke med Inter mot Milan, Liverpool, Napoli og så Dortmund borte fra og med slutten av nov til slutten av januar og da er det jo ikke noe annet å gjøre enn å glede seg til vinteren Ha det kjekt!
God formiddag fra regnet i Oslo. Trygt forankret på hjemmekontor i dag så nå blir det å fyre i peisen før neste møte slik at det blir litt mer trivelig. Ellers går dagen på trumfklaging til Many for slunkne 1% bonus på burgere i går, hjelper ikke å fylle opp fryserene når det skal være på den måten. Men satser på at det ordner seg.
God formiddag fra hjemmekontoret her også. Skal en tur til kiropraktoren før jeg var tenkt meg innom Meny for å kjøpe inn noen burgere. Får håpe de har løst floka med opptjeningen som nevnt ovenfor her. Ha en fin en.
Vått og det fortsetter å bøtte ned! Overvann på veien bort til bilen, måtte til Manger for å kjøpe mer øl. Vårt lokale pol er stengt mandager og tirsdager.. Godt det er helg
God dag fra varmen. Kjører pooldag i dag også. Spis, drikk, svøm repeat. Fått en liten morgentur på stranda. Ble faktisk tatt opp som medlem i familien til en gruppe Masaier. Hyggelige folk.. Endte opp med en kjøleskapsmagnet og et armbånd av små skjell til kona. Vel verdt 12$.
God ettermiddag fra CPH. Fint å få luftet handlenettet mitt litt. Praktisk for å fylle med de tingene som kan behøves på flyet, så resten av håndbagasjen kan gå opp i hattehyllen. Ha en fin en!
God tidlig ettermiddag fra Dallas. Gått i ett men rakk en liten tur oppom lounge hos Fairmont i går kveld. OK utvalg; Men det er ett men denne gangen, alt av alkoholholdige drikkevarer var med betaling(ærlighetsprinsippet) med priser fra $14 og oppover for en shot brennevin eller ett glass vin. Dårlig tendens