God ettermiddag fra kontoret. Travelt her i dag! Har også forsøkt iherdig å fikse biz på tilslutningsflyene til ANA F i november. Finner massevis av flighter som kan bookes med poeng på SAS.no Star Alliance bonusreiser og på Awardfares. Men selv ikke Vibeke klarer å finne disse. HVa gjør jeg galt? Hva gjør SAS galt? Hvorfor i huleste kan jeg ikke legge til ledige bonusbilletter til min CT??? Kona fikk biz OG ny ANA F.. Jeg kan da i alle fall få biz.. Argh.. Sånn. Litt frustrasjon ute. Da kan jeg dra hjem fra jobb.
Du har ihvertfall fine viatrumf sokker Vibeke er vel snart utbrent? Må passe på så hun ikke blir sykemeldt? Du fortjener en C til ANA F, kan nok ikke fly CA monkey til/fra
Har LH Eco begge veier til/fra ANA F. Det er ledige Biz på de samme flyvningene, men de finner dem ikke. Blæ.
En interessant øvelse kunne ha vært å først booke OSL-FRA-OSL på nett, og så ringe inn for å legge på F-flights...
Det er vel noen som har testet det før? Eventuelt kan jeg booke billettene på nett, og legge de til CTen jeg allerede har?
Samme med meg. LH X både til ANA F og hjem etter SQ F. Dog ikke store forskjellen, så jeg tok det enn så lenge.
Enig med @trygveat ville ha booket online og så sydd sammen via Vibeke, om ikke går får du heller kansellere, eventuelt ha 2 bookinger?
Vet ikke om akkurat den varianten er forsøkt tidligere, men folk skal ha hatt hell ved å be Tallinn om å bekrefte tilslutningsflights før ANA / SQ F legges i i bookingen. Uansett ikke så mye man får gjort så lenge det ikke er ledige F-seter på flyvningen, med mindre man er villig til å gamble på at setene dukker opp igjen om man forsøker seg på en avbestilling... Såvidt jeg vet er det ikke mulig å slå sammen reservasjoner eller å flytte flyvninger mellom dem, så blir isåfall separate bookinger.
Kan man miste F-flightene om du gjør separat booking?(spør da dette var ukjent) Trodde man kunne fly fra hvilket som helt sted og retur samme sted, eller open jaw f.eks til HUB i FRA/MUC da du har opprinnelig LH hjem? Er vel ikke married segments?
Mente å booke LH biz fra OSL først, og så legge til F etterpå. Da må jeg avbestille F et øyeblikk. To bookinger er ikke noe problem. På et tidspunkt hadde jeg tre bookinger med ANA F samtidig.