God formiddag! T-3 til LAX. Ferdig med de kritiske møtene på jobb. Avslutter litt tidligere med en kommunal PCR-test før en setter snuten hjemover. SAS Upgrade Bid er kontrollert både 2 og 3 ganger, blir spennende å se i morgen kveld
God dag fra kontoret! Har tilbragt formiddagen på interaktivt seminar, både foran og bak kamera. Deilig med ting som er ferdig! Nå er det straks lunsj, og så tror jeg at jeg skal lete litt etter flybilletter mens jeg har et møte etterpå. Ha en behagelig tirsdag.
God dag! Nettopp fått meg en kaffe. Skal ut å fly på torsdag, min andre tur uten munnbind under pandemien. Ser aller mest frem til nyttårsfeiring på Hawaii med SVG-OSL-CPH-LAX-HNL og krysser fingrene for upgrade CPH-LAX skal gå gjennom når den tid nærmer seg. Heldigvis noen småturer i Norge før den tid og, så blir EBG sikret for en ny periode.
God ettermiddag fra SK 2868 in CPH bound for Bergen. Langsomt økende trafikk på CPH. CA snaut halvfullt fly tenker jeg. Ha en fortreffelig tirsdag.
God dag frå inst i Førdefjorden. I morgon får eg elektrikar på vitjing. Vatn frå inntakssikringen må nok sjåast på av fagfolk. Berre omlag fem månadar att til neste flytur, men berre 22 dagar att til eg skal ete lutefisk.
God tirsdag fra telefonkøen. Begynner å bli godt kjent med Patrick etter hvert, men denne gangen klarte han i alle fall å hjelpe meg. Vel, når jeg nå har fått utstedt billett så ser jeg at jeg er blitt degradert fra SAS plus til Swiss eco, så gleden var kortvarig. Får se om jeg gidder å ta en omkamp. Det sureste er jo selvsagt å gå glipp av ~7000 grunnpoeng...
God efta! Er alt for lenge til desember og man skal ut å fly igjen. Blir intrs å se hvor mye det vil bety for prisene og tilgjengeligheten på hovedstadstriangelet at Ryanair skal fly mellom OSL, ARN og CPH. Hvor mye vil det påvirke SAS/Norwegian.. https://e24.no/naeringsliv/i/G369a4/ryanair-vil-trappe-opp-med-nye-oslo-ruter
Inntaket er i den same kroken på loftet som eg har heimekontor i. Får eg vatn inn kan eg jo lage kaffi utan å måtte gå ned i hovudetasjen.