God ettermiddag fra LHR! Her er smilene i ferd med å bli snudd opp ned, for man er på vei hjem til hverdagen... Tilbake på jobb i morgen, og i følge almanakken er neste offentlige fridag nesten 5 måneder unna! Er det rart man forsyner seg av alt loungebarene kan tilby? Legger ved et bilde av utsikten fra Silverkrisloungen, hvor det siste års sandkasse snart er ryddet vekk. Kan ikke tro annet enn at SQ planlegger et sykt badebasseng for de premiumflygende klasser! 200m langt og 20m dypt. Parasolldrinkene må jo bli gigantiske for å holde proporsjonene... Ha en aften i håpets tegn!
God tirsdag! Hjemme igjen etter 5 uker ferie i Singapore med familien. Bestilte tur i dag med yngstemann til London neste år. Jeg pleier å ta med et av barna om gangen og da kan vi jo også bruke loungene. Fant ut at jeg sparte 1500 NOK å fly via Helsinki Bestilte en vei OSL-HEL-LHR og betalte ca 3k NOK. Da får vi en natt på Scandic i HEL med Scandic poeng. Dagen etter flyr vi A330 til LHR i Y. Bor 2 netter i London før vi reiser hjem direkte til OSL med BA. Da flyr vi i C med Avios poeng og 500 NOK totalt Og så får vi prøvd ut den nye F loungen til Finnair på HEL som heter The Platinum Wing. Denne ser veldig bra ut med restaurant, bar og sauna Her får kun Emerald og topp status hos Finnair tilgang. Kommer med reisebrev https://bluewings.finnair.com/persp...e-renewed-finnair-lounge-at-helsinki-airport/
God tysdagskveld frå KKN, Aust-Finnmark! SK4478 hadde ein av SAS sine beste kabinsjefar på jobb i kveld. Det vart tid til diskusjon av politikk og meir til. Damene på rad to fekk utdelt premie fordi dei var så flinke til å følgje med på sikkerheitsdemoen. Mannskapet avsluttar like før kl. 2300 i kveld etter elleve (11) timar på jobb.... Vel, ha ein fin kveld, folkens!
Så sant så sant @Eddie47 , jeg er feil årsmodell, skulle vært veteran idag og allerede da vært EBG LIFE, men men, vi få håpe på at bedre tider kommer hos legemiddel bransje.
God tirsdag formiddag fra FCL Leverer over norm sålangt ⭐️ Edit: Kom på at det er onsdag, men wtfc sålenge man er på FCT
Dette er vel ikke en begrensning i legemiddelbransjen, men offentlige direktiver om hva bransjen kan tillate seg. Nå jobber ikke jeg direkte med legemidler, men med beslektet virksomhet og man har jo knapt lov til å gi bort en penn uten at det skal rapporteres inn i hue og ræ..a
Det er vel rapporterings plikten over hele rekka, en skal være totalt "upåvirket" ved legemiddel foreskrivninger... Dessverre rammer det også uskyldige bonusjegere... Ja takk til både flyreise, kost og losji, men budskapet kan de ha for seg selv