God tirsdag morgen fra Oslo. Her gremmes man fortsatt over bonusturen som røyk på et segment i går. Tilbake til tegnebrettet og nye timeslange søk.. Hrmf... Jeg tror det er noen høyere makter som forsøker å sabotere et hvert forsøk for meg til å komme meg til Taiwan. Når jeg skal booke det går det alltid galt, og når jeg har lang mellomlanding der kommer en tyfon og utsetter heller reisen så mellomlandingen blir avkortet til kun en times tid.. Ellers er det ikke mange dager til turen går til Korea, denne gang med Turkish, så det blir nok en fin tur. Ha en strålende dag videre, bonusbooking eller ikke.
Vær hilset fra det østfinnmarkske! Her slapper nabokatten (som mener at mitt hus er et fint avlastningshjem) i fanget. Dyrt ble langt roligere så fort jeg skrudde av dunk-dunk-musikken på P1 til fordel for P1+. Ellers har man vel noe indretjeneste som burde ha vært gjort, men da må man jage nevnte pelsdott ned fra fanget, så da kan man vel titte litt på hva Internett har å by på i dag. Det er ingen bonusturer i vente per nå, men allerede til helga går turen til Lisboa, et for meg ubeskrevet blad. Det blir helt greit å bytte ut gråværsdager rundt frysepunktet med noe litt mildere Måtte alle få en brillefin dag!
God formiddag fra Trondheim Her jobber man og drømmer om helg... Ja jeg vet..det er tidlig men men... Ha en mindre slitsom dag
God morgen fra Malaga, i dag er det Avis og President’s Club og roadtrip til Sevilla .. sol og godt vær ..
God ettermiddag fra ett Sunnmøre der i alle fall mitt hjemsted ikke har sett en dråpe regn etter midnatt. Uvanlig, for å si det mildt. Og mildt er det sannelig ute også! Nærmeste nabo fikk problemer med en begynnende pipebrann i går kveld, så her var det sirkus med Brannvesen og greier utover kvelden og natta. Men det gikk heldigvis bra, tross alt, og godt er det. Ha en pipebrannfri tirsdag!