Gooood formiddag fra Sandnes! 6 minus her akkurat nå. Sola skinner. Fant akkurat ut at jeg ikke får Lounge da jeg skal til ABZ 10-12. feb Syns det er dumt at SAS må kutte ned og spesielt at det skal gå utover Eurobonus! Apropos "Eurobonus" noen av dere som vet noe mer om nye 3.0?
God morgen fra Moss. Litt blandede følelser da jeg våknet og så at SAS trodde jeg skulle flytte til Svalbard. Har heldigvis et par måneder på å bestemme meg.
Det er bra du har muligheten til å kjøpe mer bagasje, da! Det blir jo fort litt lite med 4x23kg for en helgetur..
God morgen, Valgte å droppe å stoppe innom Gullstua i OSL for jeg viste jeg hadde litt bedre ting i vente idag Akkurat slått meg ned i Singapore sin First class lounge i London og bestilt Egg Benedict og et glass champagnene. Er helt alene her, for var akkurat boarding for SQ sin flight hjem til Singapore. Så sitter her mutters alene. Vært en liten tur innom United First Class Loungen også her på Heathrow, men så langt syns jeg SQ sin er best overall. De har dog. samme Champagne. Dagens tur: OSL-LHR: SAS Pluss - 737 LHR-BKK: TG F - A380 BKK-PER: TG C - Dreamliner (Ikke F kabin på dette flyet ) Siste 12 mnd har jeg fått test First ombord på: - Air India (777-200) - Lufthansa (Både A380 og 747-8) - Etihad First Apartments (A380) Så blir moro å se hvordan Thai er i forhold, dessverre så får jeg bare 1 time og 5 min i BKK, så blir nok dårlig med Thai Massasje, men håper jeg rekker å teste ut det på vei hjem neste uke Riktig godt torsdag fra London
God formiddag fra hovedstaden. Jeg er relativ ny på forumet og har ikke skrevet i kakletråden deres tidligere. Bemerker meg at det er vanvittig mange spreke mannebein her. Er dere alltid det, eller er det nyttårsforsettene som har skylda? Mitt nyttårsforsett er å være mer på forumet
Liker nyttårsforsettet ditt Jeg vet ikke om gjengen her er noe sprekere enn folk flest, men "Fit to fly" er vel stikkordet tenker jeg...
Apropos det. Hvis man booker tur som skal gjennomføres etter at statusen går ut så følger selvfølgelig bagasjereglene ny status?
God kveld fra Oslo! En iskald dag her i dag så er glad jeg jobber innendørs. Dog prøvde sjefen seg på å tulle med termostaten på kontoret, men han fikk tydelig beskjed av min kontornabo om å holde fingrene fra fatet. At han skulle gå med ullgenser innendørs var da ikke vårt problem så varme måtte vi da få ha på Nå blir det en rolig kveld hvor jeg skal sjekke ut om jeg kan finne noen gode tilbud hos BA på salg, så langt dårlig med supre tilbud, men det klør jo alltid i booking fingeren så noe blir nok bestilt nå under salget... Og snart er Qatar igang med salg også. Godt det er nytt år så man kan omsette for å sikre ny CT
Det må da være mulig det.....skal mekke et forslag etterhvert, MEN det betinger jo selvfølgelig interesse