Vel. Når været er som det er akkurat i går og i dag så er det ikke en eneste F-tur som kan lokke meg avgårde (banner i kirken). Gårsdagen gikk med til å bevege seg opp hit: God bedring ønskes alle som går glipp av årets to eneste sommerdager i vest
Det er sol i Trondheim og bare timer igjen til ferie i morgen går turen til Washington DC i annen etasje på dronningen Ha en flott og solfylt dag med eller uten ferie.
Solen skinner her også.. Nå er det ikke lenge før boarding. EWA og sete 2A venter.. Dessverre ikke fullt så eksotisk som det høres ut som da EWA og EVA ikke er samme selskap, og når det i tillegg er en ATR72 så er det ikke så kult lenger.. Men spennende blir det nok Dessverre siste land i årets sprell-tur , for så å ta Ethiopian C hjem til gode gamle Norge og noen dager på kontoret.. Ha en fin dag, selv om du så ikke måtte være på en øy i Indiahavet med 30 grader.
God morgon frå Eidsbugarden. Her har ein innteke egg og bacon i same strålande vêr som @OttoL skildrar. No står ein lenger fjelltur framfor oss, før Vinjerock tek til på ordentleg. Målet for dagen er høgaste punkt, og sentrert i bilete, Galdeberget. Ha ein strålande dag!
God formiddag fra Amsterdam, Nå er jeg satans sliten. 40 timer og 10 tidssoner uten søvn and counting. Jeg ser sikkert ut som om jeg har blitt dratt baklengs gjennom et fjøs. Jeg kan ikke komme fort nok tilbake til hjemmets lune armer. Over og ut.
Nok en god ettermiddag fra en biergarten i Berlin, denne gang: Prater, i Prenzlauer Berg. Seriøs karbo-lading pågår, mens man kaster lett nervøse blikk mot himmelen på utkikk etter noe de lokale kaller "schwere gewitter". Høres skummelt ut, men heldigvis bidrar karboene også til sjelefred, I tillegg til sykt god toppfart! Ha en tordnende flott ettermiddag!
God torsdag kveld fra Svolvær. Kort* (*veldig langt!) teknisk stopp før endelig destinasjon Bodø. Beklager seint publisert Now or Never, det skyldes rett og slett at tilbudene kom seint inn til oss, samt at jeg var på tur i skogen ved Prestvannet i Tromsø når mailen med prisene kom. Heldigvis tok Henrik Olsen og lagde en artikkel, så takk til ham for det Ha en fin kveld!
Du er unnskyldt, prisene var forøvrig ikke å finne i helgene i august så det ble en ghost kampanje for min del