God torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 15. nov 2018.

  1. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,414
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld ifra Lillestrøm.
    Dagen startet i Manchester. Det heter Piccadilly der også jo!;) men jaggu hadde England også trøbbel på jernbanen og faktisk det samme som Norge er kjent med; nemlig signal problemer-.- men men. Kom meg til flyplassen og kjøpte 1L mer brennevin enn tillatt inn til Norge, men ingen stoppet meg så good to go.

    Var på OSL før rutetid og nå besøker jeg får i Lillestrøm før turen går til Sandefjord med NSB om ca. 40min. Imorgen går turen videre til Hønefoss før det blir søndag og jeg skal returnere til Tromsø med da riktig mengde brennevin :cool: sånn går det når folk bestiller
     
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,365
    Likes mottatt:
    28,896
    Bonuspoeng:
    183
    Fy søren folkens. Mye hyggelig selskap på vei mot HKG i kveld, både i loungen @OSL og @CPH Lite strategisk så har de plassert seg i GO! Feilbooka sikkert. Vi skal klare å gjennomføre turen i 2 DF

    image.jpg

    Gamlefar gleder seg til hjemreisen i 1 DF.
     
    RoadKing, anders82, Upsaker and 8 others like this.
  3. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,107
    Likes mottatt:
    14,454
    Bonuspoeng:
    293
    Vi gleder oss til å møte dere!!
     
    Eddie47 liker dette
  4. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,357
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden og riktig god tur til alle som er på vei mot østen :)
    Her har man akkurat kommet hjem etter en hyggelig kveld ute med litt god mat og godt drikke med en kamerat, veldig hyggelig torsdagskveld. Er tydelig at julebordsesongen er i gang for det var vanskelig å finne ett sted med ledig bord på en torsdag, men vi fikk oss nå både mat, øl og vin til slutt så da kan man ikke klage...
     
    Wiolenze and Eddie47 like this.
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,790
    Likes mottatt:
    57,167
    Bonuspoeng:
    293
    På EWR snør det. Mye.
    Og vi får ikke parkert ved noen gate. Kapteinen mener vi må stå og vente i opptil en time.

    I utgangspunktet hadde vi en connection på 7 timer her på EWR, og regnet med at vi skulle kjede oss ganske mye. Nå ser det ut til at vi kanskje ikke rekker flyet videre...
     
    Wiolenze, Avixlo and Eddie47 like this.

Del denne siden