God morgen fra Brosundet Hotell i Ålesund, her må det da bli en fin dag. Siden det er sommer oversvømmes byen av turister av alle slag og i tillegg kommer det to svære cruiseskip hver dag .. Godt det er helg
God torsdag fra Perea Beach! Våknet av et voldsomt regnvær og det er ikke meldt noe bedre før i ettermiddag. Blir en tur inn til Thessaloniki i dag. Innlegg nummer 3000 på Insideflyer! Rookie numbers i forhold til mange av dere her inne men vært noen gøye 11 år siden jeg ble medlem i 2014. Satser på minst 3000 innlegg til! Ha en strålende dag!
God morgen fra kontoret i nordvest og jeg ønsker @Eddie47 velkommen til Norges vakreste by Har ellers hatt en prat med SAS i morgentimene for å endre på en cash billett neste år til Miami. Er nødt til å komme frem en dag tidligere, noe som betyr at jeg må ta turen via Boston og så Delta videre. Ellers så jeg at KLM nok en gang har byttet maskin på returreisen fra Canada neste uke. Nå er det en 777-200 med de nyeste business setene vi får. Nice. Ha en fin en!
God morgen fra Wien. Fløy inn til FRA fra JFK over natten og hadde en tidlig connection hit, nå ventes det i en stappfull «SKY Lounge» på siste leg hjem til OSL.
God ettermiddag fra Bangkok. Slaffer litt ved bassenget her på hyatt-hotellet mens minstejenta er hos frisøren. Hun burde vel nærme seg ferdig, har tatt over to timer nå. God torsdag, alle.
Morn fra kontoret. SAS kan love en trofast kunde at de ikke ligger og sover: Imponerende mange ord til så lite innhold ;D K
God ettermiddag! Har ryddet i rotet, tatt med papp og papir på sekketralle på fergen, og kjørt bil til dynga med dette. Så satt jeg i 20 minutter og ventet på at bilen skulle lade, så vi slipper å stoppe på vei hjem på søndag. Som premie fikk jeg is. Solen skinner, som vanlig. (Gresset begynner å bli litt tørt, så det kan sikkert være greit med litt vanning snart..) Ha en fin en!
God morgen fra LA, en liten morgentur unnagjort i Beverly Hills. Nå blir det noen timer på kontoret rett over gata før det blir hjemreise med BA i ettermiddag. Ser fram mot noen timer på Qantas sin F lounge, ikke så mye mot 10 timer på 7A hos BA men hva gjør man ikke for å beholde status i alle allianser
God ettermiddag fra Grenland. Nevnte tidligere at jeg bestilte 11 rom på hotell i England på 10.9% flash sale hos hotels,com. Tror du ikke j@vlene kansellerte hele dritten Fikk mail ila natta- alt er kansellert pga dette blir ansett som en gruppebooking. Altså skal du ha mer enn ni rom, så er det "andre" regler. jeg bestilte 8 rom og så to rom og et igjen enda ett rom dagen etterpå. Da har snaue tre k i trumf, og 22 potensielle stempler fordampet.. faen ass. Bestilte direkte på hotellet isteden- fikk bruke amex. Og får da antageligvis direkte toppstatus etter oppholdet- kreves 20 overnattinger i året. Nuvel- billigere var det også. Sparte 200 kr pr natt ( to netter) på alle romma. Ha en kanselleringsfri dag
Jeg kommer tydeligvis bare til sommervikarer hos SAS for tiden. Ringte inn i går for å avbestille en ST bonusreise som ikke lenger er nødvendig, og som av en eller annen grunn ikke kunne avbestilles på nett. Litt ventetid, men det er greit. Kom til en engelsktalende kar, som var meget uengasjert, og mumlet så mye at jeg måtte be ham om å prate tydeligere flere ganger. Han fant reisen som som skulle kanselleres (trodde jeg), og sa at det blir 750 kr for avbestilling. Nei sa jeg. Det er ikke gebyr for avbestilling av ST booking. Men, det er jo SAS? Sa han. SK sånnogsånn. Nei... KLM sa jeg. Han holdt på å kansellere feil booking. Ok. Fant riktig booking, og nå var det 150 kr gebyr. Nei sa jeg. Fortsatt ikke gebyr på avbestilling av ST booking. Så ble jeg satt på vent, mens han måtte sjekke noe. Til slutt sa han at nå var det avbestilt, og jeg ville få tilbake poeng innen 48 timer. Jeg synes det hørtes rart ut, for vanligvis kommer poeng og CT tilbake ganske umiddelbart? Det tok en stund, så ble bookingen borte fra appen. Men har ikke fått poeng, CT, eller epost om refundering av skatter. Må vel sende enda en epost til diamant-eposten. Det er mye jobb for mange folk, ting som burde er mulig å ordne på egen hånd.
Fikk meg litt mat på Qantas sin F lounge. Bartenderen husket meg godt fra forrige besøk og de har nå Fransk 75 på menyen
Betraktelig bedre seter på BA’s 777-300ER enn på B787-8 når det kommer til Club med 4 i bredden fremfor 7, attpåtil på ett bredere fly; Likevel så føles det jo feil med BA når LX og LH står på nabogatene,..