Sånn ser det ut: Litt usikker på hvorfor jeg har fått akkurat 46 flygninger, jeg hadde i realiteten ca. 10 i perioden. Regner med at det er blitt justert opp manuelt, som Mathias også er inne på. Jeg har ikke sjekket det tidligere. Men jeg tok kontakt med kundeservice da jeg fikk tilsendt Mastercard Premium med Eurobonus sølv, mulig at de har tatt kontakt med SAS for å rette det opp.
Denial, not just a river in Egypt ;-) "Nei altså, jeg har bare flydd 10 ganger!" Snodig måte å gjøre det på med å øke antall fly. Har du da noen fiktive fly i eurobonus-transaksjonslisten?
Her havnet jeg plutselig på null år opptjent på lifetime gold, Mail er sendt så ordner det seg vel håper jeg.
Ikke kvalifisert til LTG og har plutselig ramlet ned på sølv også. Får bli en liten mail til SAS gull og håper at de svarer en stakkar feil-nedgradert sølvmedlem. Periode 1 mai til 30 april
Jeg klarer aldri å finne oversikten over Lifetime Gold på nettsiden, uten å måtte gå via Google. Kan noen peke meg i riktig retning i menyene på sas.no?
1. Velg "SAS Eurobonus" i menyen 2. klikk på "medlemsnivåer" 3. Velg/Klikk "Gull" 4. Velg/Klikk "Lifetime Gold-medlem"
Eller: 1. Logg inn 2. Min Eurobonus 3. Lifetime Gold oversikt (under eurobonus kortet) EDIT: Kommer vist kun opp om man er Gull
Se der ja.. Takker! Kunne vært litt enklere å finne da. Denne finnes ikke hos meg. Men den hadde vært enklere å finne. Hvis den fantes..
Vises hos meg, jeg har Gull, samboer har EBS, der vises den ikke. Antar du har EBD Så gjetter på at SAS IT kun har gjort den tilgjenglig for de med EBG status(EBD burde jo også fått den opp)
Haha.. dette er jo helt fantastisk, og typisk SAS IT. Er EBD ja, så da gjelder det ikke, i følge SAS.
Det ser slik ut hos meg også. Antakeligvis noe man på et eller annet punkt må maile SAS om og be om å få ordnet manuelt ja, gjerne fire eller fem ganger.
Svar fra Sas er at det oppdateres automatisk, men ikke før på slutten av grace perioden. Så har du ny periode fra 1 august så skal det skje automatisk i slutten av oktober.