Vi starter lørdagen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av haifinn, 23. mai 2026 kl 09:13.

1. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    18,448
    Bonuspoeng:
    183
    Avreise Risør straks, fruen må bare få på seg fjeset..

Deilig med kortreist helgetur, rett over en time å kjøre for å komme seg til favoritt sommerbyen.

det er meldt knallvær utover dagen, så ser frem til lunch og utepils i solen.

Ha en fin en

Ololsen, Wiolenze, Spielhaug and 5 others like this.
  2. Fleksnes

Fleksnes Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,207
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra CPH. Gårsdagens oppgradering/nedgradering har fått sin, trolige, forklaring med at jeg i utgangspunktet fikk en CU, så sa datamaskinen nei pga vekt og balanse i flyet.

Nuvel. Premeco og ledig nabosete får duge.

3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,159
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Bangkok.
    Solen skinner, og det medfører at jeg sannsynligvis har blitt litt solbrent i dag.. Har vært på sykkeltur med ABC Amazing Bangkok Cyclist. igjen.
    Det er kanskje noen som husker at jeg har skrevet om det en gang for noen år siden.

Denne gangen var vi bare tre deltakere, noe som var meget behagelig. Ingen venting på treiginger! De to andre var ene sveitser og hans colombianske kone. Veldig trivelige! Og jeg kunne øve litt på morsmålet.

Blant annet var på båttur med syklene våre.
    IMG_20260523_153306PXL_20260523_065559563.jpg

Nå har jeg fortjent en dusj, og så en øl.

Ha en fin en!

Calling, Wiolenze, Abramovich and 6 others like this.
  4. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,745
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra stua.

Kaffe i koppen og kroppen, og straks klar til å lage noen hull i betongveggen.
    Tidligere i uken foreslo jeg en helgetur til LA denne helgen men fruen ville heller være hjemme og det var visstnok en bursdagsfeiring til en slektning. Jaja, hva skal man si? Valgte å kontrollere bestillingsimpulsen og la være. Får heller bruke pengene på St. Maarten i sommer.

For de som er i Norge og ikke har vært på butikken enda (selv om jeg forventer at de fleste har bunkret bra på TTT)... kanskje greit med en påminnelse at butikkene stenger stort sett kl16 i dag, polet tidligere.

Ha en fin langhelg!

Calling, Wiolenze, Ololsen and 4 others like this.
  5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,776
    Bonuspoeng:
    293
    God lørdag fra solkysten..
    Her slipper vi å vanne grønnsakene, det har bøttet ned de siste 10 timene og det er ingen fare for å bli solbrent!
    Godt det er helg IMG_1003.jpeg

Calling, Wiolenze, Ololsen and 3 others like this.
  6. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    943
    Bonuspoeng:
    113
    Lesing av forum i regnværet i Risørs mer grisgrendte strøk; gleder meg til knallværet du nevner kommer.

Blir vel å surre med litt hagearbeid da, før jeg til kvelden har fått i oppdrag å kjøre guttungen til sentrum. Litt underlig at ungdommer i besittelse av førerkort og egen bil likevel rekvirerer transport, men jeg har ikke spurt om bakgrunnen for akkurat det.

Calling, Wiolenze, Ololsen and 2 others like this.
  7. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,447
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest! Her ligger man og knasker piller igjen, manflu er fæle greier!
    Oi, må ut tidligere enn planlagt for å bunkre paracet, da…

Kanskje man skal få bestilt noe hoteller og leiebil til høsten når man allikevel er indisponibel. Er vel noe kampanjegreier ut helga
    God bedring til alle!

8. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    47,787
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra øvre. Starter med bergensvær i dag men nå går det seg til;

IMG_9998.jpeg

Del denne siden